Misschien een ongemakkelijke vraag... Kan er eventueel op dag zelf betaald worden ? Heb maandag brandwonden opgelopen tijdens het blussen van een brand in de bestelwagen van het werk. Zou er graag bij zijn op de bbq maar het hangt van mijn herstel af of ik kan komen.
Hoi, ik kom ook even kijken, mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn in jonge boomvarens dan hoor ik dat graag, kan ik ze gelijk meenemen, zal later even aangeven wat er is bij de plantaanbieding incl. foto. Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Ik mss, want heb nog geen enkel in mijn collectie Ken er namelijk totaal niets van. Dan heb ik er direct de Handleiding of beter gezegd "een kenner" ter plaatse bij, waar ik al mijn vragen kan aan stellen. Nu probeer ik via de topics momenteel eerst wat kennis op te doen.
Liefst iets dat gemakkelijk te verzorgen is en die toch wat uren zon aankan.
Om toch een idee te krijgen van de hoeveelheid drinken dat ik moet bestellen ... kunnen jullie dit eventueel via privé bericht even doorgeven? Sommigen drinken makkelijk een halve bak bier leeg, maar anderen hebben met een paar pintjes of cola's op een avond voldoende. Kwestie van niet onnodig veel te bestellen hé
We zullen zorgen voor (platic) borden, bekertjes, sanitair, maar messen en vorken waren minder evident. Plastic messen en vorken lijken me niet zo geschikt vr een bbq gezien de slechte kwaliteit, dus daarom willen we vragen (klinkt mss beetje gek ) aan iedereen om jullie eigen mes en vork mee te nemen Zelf heb ik geen 30 messen en vorken, en kan dit moeilijk kopen juist voor deze ene gelegenheid ..