Goedgekeurd door Palmvrienden

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Goedgekeurd door Palmvrienden

Berichtdoor amourath op 13 dec 2010 16:52

Een aantal hier hebben al online besteld bij Europalms dacht ik, hoe lang duurde het dan eer je alles thuis had? Ik wacht nu al 3 weken, vind ik nogal lang...
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 13 dec 2010 17:49

amourath schreef:Een aantal hier hebben al online besteld bij Europalms dacht ik, hoe lang duurde het dan eer je alles thuis had? Ik wacht nu al 3 weken, vind ik nogal lang...

Bij Europalms kan dat inderdaad even duren als je wat met de post laat komen. Bij mij duurde het ongeveer 3-4 weken. Sindsdien rijd ik er altijd naartoe als ik wat nodig heb :) Verder alles prima in orde hoor ;)

Benieuwd of z'n kindje al geboren is. Weet iemand dit? Rond deze periode zou het geboren moeten worden. Mss wel een kerstkindje (a)

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor amourath op 13 dec 2010 17:56

Christophe schreef:
amourath schreef:Een aantal hier hebben al online besteld bij Europalms dacht ik, hoe lang duurde het dan eer je alles thuis had? Ik wacht nu al 3 weken, vind ik nogal lang...

Bij Europalms kan dat inderdaad even duren als je wat met de post laat komen. Bij mij duurde het ongeveer 3-4 weken.

Al een geluk dan dat ik geen zaailingen heb besteld... die waren al lang piepedood geweest dan :?
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor segers301 op 13 dec 2010 20:22

Ik heb ook 3 weken geleden zaden besteld en nog steeds niks ontvangen.
Al 2 maal gemaild zonder reactie.. heb op de mails ivm de bestelling elke keer binnen de dag antwoord gekregen en na de betaling op 20/11 niks meer.. :? zou ook met de ijsdagen kunnen te maken hebben dat er niet verstuurd word maar een kort antwoord op de mails is toch een kleine moeite.
Ben ook al eens langs geweest voor wat zaaiilingen e.d. en toen vriendelijk uitleg gekregen en antwoord op al mijn vragen dus daar geen klagen over.
segers301

10 bedankjes

Berichtdoor Stefanvds op 13 dec 2010 20:39

Ik heb altijd goede ervaring met 123zaden.nl. Binnen de week/half altijd geleverd.
Bij Europalms ga ik die ook altijd zelf halen.
Stefanvds

13 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 13 dec 2010 21:59

James (Europalms) is niet zo'n mailer. Vandaar dat de antwoorden niet altijd zo snel volgen.
En als er dan ook nog een kindje op komst is, dan heb je natuurlijk andere zaken aan je hoofd (a)
Maar dat komt vast wel in orde hoor.
Ik heb er toch goede ervaringen mee, maar ik altijd rechtstreeks, niet per post.

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor amourath op 14 dec 2010 00:19

segers301 schreef:Ik heb ook 3 weken geleden zaden besteld en nog steeds niks ontvangen.
Al 2 maal gemaild zonder reactie.. heb op de mails ivm de bestelling elke keer binnen de dag antwoord gekregen en na de betaling op 20/11 niks meer.. :?

Idem hier, altijd snel antwoord tot ik betaald heb... dan ineens niks meer. Volgende keer terug bij exogarden, dat staat al vast.
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor francois eijkhout op 14 dec 2010 10:26

Ik vind Palma Verde een fijne zaak groot assortiment gezonde planten en goede service leuke side Groeten Francois
francois eijkhout

84 bedankjes

Berichtdoor plasta op 14 dec 2010 15:52

Veel van mijn planten komen ook van Palma Verde. Ik ben nooit ter plaatse geweest,
dus kan daar niet over oordelen. De webshop is uitgebreid en de bezorging heeft nooit
problemen opgeleverd. Goede service en vriendelijk. Nooit slechte planten gekregen.

Raymond
plasta

146 bedankjes

Berichtdoor segers301 op 14 dec 2010 20:49

amourath schreef:
segers301 schreef:Ik heb ook 3 weken geleden zaden besteld en nog steeds niks ontvangen.
Al 2 maal gemaild zonder reactie.. heb op de mails ivm de bestelling elke keer binnen de dag antwoord gekregen en na de betaling op 20/11 niks meer.. :?

Idem hier, altijd snel antwoord tot ik betaald heb... dan ineens niks meer. Volgende keer terug bij exogarden, dat staat al vast.

Hier is het lange wachten vandaag beloond met een pakketje zaden :)
segers301

10 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips