![]() | 112 bedankjes |
amourath schreef:Een aantal hier hebben al online besteld bij Europalms dacht ik, hoe lang duurde het dan eer je alles thuis had? Ik wacht nu al 3 weken, vind ik nogal lang...
![]() | 222 bedankjes |
Christophe schreef:amourath schreef:Een aantal hier hebben al online besteld bij Europalms dacht ik, hoe lang duurde het dan eer je alles thuis had? Ik wacht nu al 3 weken, vind ik nogal lang...
Bij Europalms kan dat inderdaad even duren als je wat met de post laat komen. Bij mij duurde het ongeveer 3-4 weken.
![]() | 112 bedankjes |
![]() | 10 bedankjes |
![]() | 13 bedankjes |
![]() | 856 bedankjes |
segers301 schreef:Ik heb ook 3 weken geleden zaden besteld en nog steeds niks ontvangen.
Al 2 maal gemaild zonder reactie.. heb op de mails ivm de bestelling elke keer binnen de dag antwoord gekregen en na de betaling op 20/11 niks meer..![]()
![]() | 112 bedankjes |
![]() | 84 bedankjes |
![]() | 146 bedankjes |
amourath schreef:segers301 schreef:Ik heb ook 3 weken geleden zaden besteld en nog steeds niks ontvangen.
Al 2 maal gemaild zonder reactie.. heb op de mails ivm de bestelling elke keer binnen de dag antwoord gekregen en na de betaling op 20/11 niks meer..![]()
Idem hier, altijd snel antwoord tot ik betaald heb... dan ineens niks meer. Volgende keer terug bij exogarden, dat staat al vast.
![]() | 10 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten