Sodiac schreef:Zo'n reactie heeft juist waarde omdat hierdoor mensen binnen de 'community' zoals het in de slogan staat worden geholpen. Natuurlijk is de verkoper vrij om de prijs vast te stellen op elk willekeurig bedrag, maar als online gemeenschap die elkaar dienen te helpen en samen te werken mag men best een kritische noot plaatsen voor leden die minder bekend zijn met goede prijzen.
Kom op zeg...je zou toch niet willen hebben als jij hier een plant aan biedt voor een x bedrag en waar je veel zorg en aandacht hebt besteed, dat anderen in discussie gaan of die prijs wel of niet goed is?
Kijk ik ben iemand die alles te duur vind dus ik ga bij voorbaat al lopen zeuren. Efffe goed volhouden en de verkoper moet nood gedwongen al met de prijs omlaag...nee niet omdat die te duur is maar omdat ik door mijn geneuzel iedereen weg heb gejaagd......Moet je eens proberen in Haps of Brüggen voor een stand met planten....daar komen toch ook veel forumleden, kan je ook open discussieren of de prijs goed is....moet je wel even vragen of de standhouder daar ook zo gelukkig mee is.
En doe me een lol en ga niet zeggen dat hier binnen de community iedereen geholpen moet worden.
Ik zie hier zelden voorbij komen: Stek, jonge plant, zaadjes aangeboden tegen verzendkosten.
(Ja, ik kreeg er laatst nog uit Germany,

)
Neem aan dat men mans genoeg is om zelf te beslissen/bekijken of iets te duur is of er niet uit ziet....en anders vraagt men er in een andere rubriek wel om raad. En wat voor de een duur is, is voor de ander helemaal niet.
Ook ik zie hier af en toe prijzen voorbij komen waarvan ik denk, toch wel aan de hoge kant, maar daar komt dan niet zo'n reactie van veel te duur of die kan ik net zo goed zelf kweken, nee die reactie komt dan niet omdat de aanbieders mensen zijn die hier wat regelmatiger verschijnen.