Ik weet niet hoe dit in zijn werk gaat maar als ik de lijst even nakijk van handelaars die het Palmvrienden label dragen bemerk ik daar toch een grote afwezige en dit is Exotica in Nijlen.
Ik ga daar reeds 8 jaar lang langs en heb er al een klein fortuin opgedaan aan planten. Hier hebben ze spul dat je elders niet gauw tegenkomt en werkelijk een enorm aanbod van zowel kleine als grotere maten in planten. Het is een familiebedrijfje dat aangevoerd word door Guido die indertijd een bedrijf met aardbeiserres heeft overgenomen en getransformeerd in een zaak voor exoten. Als je exotenliefhebber bent in België moet je daar toch echt eens binnenspringen.
Ik weet niet juist aan welke criteria een zaak moet voldoen om het label in huis te halen maar ik draag hem toch alleszins voor.
Minpuntje is misschien dat hij volgens mij geen planten verstuurt dus je moet er echt langs gaan. Betalen doe je in de zomermaanden cash of met de bankkaart en toegegeven, soms vind ik zijn prijzen er wat over maar wat je koopt is alleszins topkwaliteit en steeds goed doorworteld. Advies is steeds eerlijk, als een plant niet winterhard is krijg je dit ook zo te horen wat bij mij al veel uitmaakt, zeker als je beginnend naïef hobbyist bent.
Wat zijn jullie ervaringen met deze zaak? Ik ben toch niet de enige van dit forum die daar komt? Regelmatig staan er Nederlandse klanten op de parking dus zijn bekendheid moet toch al tot in Nederland zijn gereikt.