Palmboom laten leveren door palmhunter...

Post hier al je vragen over je winterharde en niet winterharde palmbomen.

Re: Palmboom laten leveren door palmhunter...

Berichtdoor francois eijkhout op 26 nov 2013 11:05

My Palmshop en Palma verde heb je geen last gewoon goed spul en prima verpakt.
francois eijkhout

84 bedankjes

Berichtdoor Hitch op 26 nov 2013 11:18

kan ik volledig beamen
Hitch

156 bedankjes

Berichtdoor Hitch op 26 nov 2013 11:21

bjoveer schreef:Ik koop al 15j bijna al mijn exoten bij Palmhunter, ik moet daar ruim 120km voor rijden enkel maar ik heb het er steeds voor over om steeds vriendelijk onthaald te worden en met advies geholpen te worden. Het is voor Marc (de eigenaar) ook nooit teveel moeite om met jou naar de kweker te gaan. Dat er al eens een exemplaar tussen zit dat het niet overleefd tja daar kan ik ook van meespreken, heb 2j geleden bij Palmhunter een mega olijfboom gekocht van 150j oud, die heeft het 1ste jaar het zeer goed gedaan maar bleek dat hij aan het rotten was van binnenuit m.a.w. olijfboom is momenteel geschiedenis ... is Palmhunter daarvoor aansprakelijk? Tja is zoals wijn kopen hé, er kan er al eens eentje met kurksmaak zitten.

De zaak verandert natuurlijk altijd als je zelf ter plaatse kunt gaan he. Eerst en vooral ben jij het zelf die de plant(en) uitkiest waarbij je natuurlijk de mooiste en grootste uitkiest en je zit ook niet met het risico van hoe Marc de plant inpakt en verstuurt.
Dat is een beetje als appelen en peren vergelijken want in beide gevallen laat je niets over aan de uitbater zelf waar het jammer genoeg regelmatig al eens fout loopt bij Marc.
Hitch

156 bedankjes

Berichtdoor Remy op 26 nov 2013 15:51

francois eijkhout schreef:My Palmshop en Palma verde heb je geen last gewoon goed spul en prima verpakt.

Beide zijn dit jaar uitstekend bevallen! Super kwaliteit! Bij My palmshop heb ik zelfs een mazzeltje gehad dat ze een butia eriospatha dubbel geleverd hebben. Na een telefoontje mocht ik hem gewoon kosteloos houden en hoefde ik niks te retourneren of wat dan ook. Echt super!

Als je trouwens bij My Palmshop besteld weet je ook zeker dat je in de winter geen gebrek hebt aan stro! ;)
Remy

82 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 26 nov 2013 16:25

:lol:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor palmguy op 26 nov 2013 22:39

Hallo,

Het mag dan misschien wel zijn dat Marc wel eens een plant verkeerd ingepakt, en dat er tijdens het vervoer iets stuk gaat wat spijtig is, ... Marc is een beminnelijk man met het hart op de goede plaats en zijn ervaring met exotische planten mag er zijn. Als je bij hem langs gaat , wat voor mij ook best ver is, dan krijg je steevast enkele planten gratis, een bezoek bij hem is niet zomaar een wandelingetje in een tuincentrum.

Ikzelf laat nooit geen planten opsturen per post, ik ga er steeds zelf om.
Vriendelijke groeten
Guy
palmguy

29 bedankjes

Berichtdoor Devil op 28 nov 2013 19:37

Leuk die verschillende berichten. Anyway draait vooral om mijn palmboom. De 6 onderste takken waren te fel beschadigt en heb ik allemaal mogen afknippen. Zien helemaal bruin. Het hoogste blad is wel nog gegroeid dus kheb wel goede hoop voor er volgend jaar een mooie palm van te maken als hij in de volle grond wordt geplaatst.
Devil

10 bedankjes

Berichtdoor palmguy op 29 nov 2013 21:59

Devil schreef: Anyway draait vooral om mijn palmboom. .

Ben je er zeker van ? als het vooral om jouw palmboom te doen is waarom betittel je deze post dan als "... Palmboom laten leveren door palmhunter..." ?
ben je er zeker van dan dit geen laag bij de grondse natrapperij is ? word je gesponsord ?
Vriendelijke groeten
Guy
palmguy

29 bedankjes

Berichtdoor p e t e r op 29 nov 2013 23:58

Let erop dat je met kritiek snel iemand zijn zaak om zeep kan helpen.
Probeer eerst persoonlijk contact op te nemen met de zaakvoerder om een oplossing te vinden.

Vrije meningsuiting mag uiteraard op dit forum maar hou het beleefd, probeer elkaar te helpen en respecteer elkaar. ;)
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
p e t e r
Beheerder
Beheerder

447 bedankjes

Berichtdoor Devil op 30 nov 2013 02:59

palmguy schreef:
Devil schreef: Anyway draait vooral om mijn palmboom. .

Ben je er zeker van ? als het vooral om jouw palmboom te doen is waarom betittel je deze post dan als "... Palmboom laten leveren door palmhunter..." ?
ben je er zeker van dan dit geen laag bij de grondse natrapperij is ? word je gesponsord ?

Word je gesponsord? Dat is pas laag bij de grond. En vooral niet vriendelijk.

Ja daar ben ik zeker van. Omdat hij ook door hem geleverd is staat zen naam daar. En ik heb ook contact met palmhunter opgenomen. Ik heb niets gezegd dat niet waar is. Enigste wat ik hier gezegd heb is dat het dom was van mezelf om een palmboom te laten leveren. Voor de rest heb ik geen ervaring dus kan niet vergelijken.

En ja nu weet iedereen dat het risicos inhoud van een palmboom te laten leveren als je niet ter plekke gaat om te zien hoe ze verpakt worden. Ik heb blindelings 1 besteld omdat ik dacht dat als iemand met palmvrienden label zoiezo dik in orde was Als iedereen zwijgt van zulke dingen gaat het nog gebeuren dus waarom zou ik zen naam niet mogen vermelden. Dan weet de volgende leek dat een palmvrienden label ook maar zoveel kan doen. Overal gebeuren fouten en goede dingen en door ervaringen te delen kan iedereen een beetje wijzer worden. Dankzij dit weet ik wat ik aan palmhunter heb en is hij mij niet kwijt als klant. Daarom dat ik ook zeg mooi die verschillende berichten.
Devil

10 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen