na 2 jaar te moeten afzeggen mag je me deze keer op de lijst zetten Niek maar ik doe het wel in combinatie met bezoek aan Exotica en Europalms. Vanaf welk uur begint de parking ruilhandel ik breng ook wat mee om te verhandelen of te ruilen,dit is mijn lijstje
Leuk jaak, je staat genoteerd Het begint om 13u. Vanaf dan komen de eersten meestal wel binnendruppelen op de parking. Daar zal vervolgens uitgebreid kennis gemaakt, bijgekletst, en geruild worden. Pas als dat allemaal achter de rug is gaan we op het gemak binnen een kijkje nemen.
Wij zorgen ook weer voor naamstickers zodat iedereen weet wie wie is
Hey, Ik zal dit jaar ook van de partij zijn .. Heb ook nog spul dubbel dus mag de deur uit voor diegene die interesse hebben stuur maar een pb.
Butia Capitata 12l pot Jubaea Chilensis 18l pot Archontophoenix cunninghamiana 4.5l pot Ensete Glaucum +-60 a 70cm stam..blad begint op te komen Cyathea Cooperii +-10cm stam 30l pot bak fortunei zaailingen +-100st..2jaar trachy winsan zaailingen 2j trachy tesan zaailingen 2j Adonidia Merrillii zaailingen 4 maand
Prijs en foto via pb of binnen enkele dagen bij " te koop aangeboden" grtz Chris
Juist vernomen van het vrouwtje dat zij en de kindjes niet mee komen... dus ik alleen op stap ... dat zal ze zich nog beklagen... niemand om mij tegen te houden