Hier enkele foto's van die mooie stad Bogota Colombia.

Aankomst San José ,waar we netjes werden opgehaald door een kleine organisatie die een soort van B.B [bed en breaffast] hebben en door het hele land zitten [bij alle N.P.] In eerste instantie wilde ik dat niet! Ik wilde graag zelf alles uitzoeken! Maar achteraf hartstikke blij mee geweest!Zo regelen ze alles voor je ,auto reserveringen naar de andere, en hebben natuurlijk goede info,Holland Hotels genaamd, de naam doet groter aan dan het is, maar petje af! Zo zitten er ook mensen die ik zelf 3 jaar geleden in het programma Ik vertrek heb zien gaan met hun honden wat nog al problematisch leek te gaan, maar toch goed is gekomen , Ik was er erg te vreden over ,ik wilde n.l. geen bruine of zwarte bonen als moes gestampt als ontbijt,dus ook dat kwam goed uit ! eitjes kom fruit, kan koffie en vruchtensap, zo kon je aan je dag beginnen!
Hier een paar foto's van de eerste in de reeks,waar we ook de auto kregen.Bij Peter!

Van deze plek San José ging het naar het eerste national park genaamd Braulo Carrillo,aan de rand daarvan is Heliconia island gelegen een B.B met een enorm mooie aangelegde tuin [botanische] Waar de mensen zitten van uit dat programma [ik vertrek] ze zaten er pas 3 jaar! En zo gelukkig met hun leven daar, en blij dat ze uit onze stres wereld weg zijn, Ik begrijp dit nu ook!! Een aantal foto's eerst van uit het Nationaal park,

De weg dwars door het regenwoud heen ! In 1983 pas N.P !

De eerste foto's uit het tropisch regenwoud! En nu wat foto's van Heliconia Island [de mooie tuin]bij Henk en Caroline van [ik vertrek]
Hier zie je dat we een brug over moesten om er te komen! In het regentijd is het een echt eiland!

Toekan's

Het water om het eiland!

Hiermee sluit ik deel 1 af we zijn nu in het midden en mid-noorden geweest
Gr. Eduard.