Morguhhh,
Beetje laat maar bij deze mijn verslag van de prachtige dag

dat rijmt.
Als eerste (ik was een beetje te laat) de rondleiding bij Dragontree.
We werden zeer zeer hartelijk welkom geheten en heel vriendelijk ontvangen, koffie, koeken alles erop en eraan.
Hierna volgde een zeer zeer interessante en leerzame rondleiding door het prachtige bedrijf van
Ruud & Agnes.
We hebben hier weer een kijkje kunnen nemen in een prachtig bedrijf en heel veel opgestoken.
Het zijn toch iedere keer weer mega interessante bedrijven waar we even mogen meekijken.
Ruud & Agnes + dochter heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en hartelijke ontvangst!

Het 2e gedeelte het middag gedeelte zijn we naar de firma Fachjan geweest.
Helaas omdat mijn zoon mijn mobieltje bijna had leeg gespeeld met het spelletje "Angry Birds" kon ik dit niet vast leggen met de camera
Ook hier zijn we zeer vriendelijk opgevangen en bij binnenkomst zag ik er ongeveer een uur lang zo uit
Het bedrijf houdt zich vooral bezig met het opknappen en acclimatiseren van palmen en andere tropische rakkers.
Maar dan wel de grootste die ik ooit in levende lijve heb gezien.
Na deze periode gaan de palmen naar de klant, grote zwembaden, dierentuinen en dergelijke.
Ik heb daar 2 uur als een kleine jongen in een snoepjesfabriek rond gelopen, zo lang zelfs dat de veel betere helft van Rob ons kwam halen

.
Hopelijk volgend jaar weer.
Graag wil ik iedereen bedanken die hier aan heeft meegeholpen.