Ja ik weet het, vind het zelf ook niet meer leuk. Maar ik zit erg druk met men werk (vele overuren) en ook met een verhuis/verbouwing van men ouders. Daarom dat ik minder aanwezig ben op het forum (veel laat thuis en veel te moe om nog te surfen/posten) en ook in de tuin nog veel werk...
Volgende week heb ik wat meer tijd en zal ik eens kijken voor nog's een update te posten. Ik moet trouwens ook nog veel van jullie tuinen gaan bekijken want dat is ook weeral veel te lang geleden, kben erg benieuwd !
Wat mijn tuin betreft kan ik al zeggen dat het stilaan begint te groeien en terug vol te geraken. Bananen staan hopeloos achter maar dat zal overal wel zo zijn. De Gunnera manicata's zijn wel ENORM aan het worden, zeker de grootste vooraan in de ingegraven kuip. Het derde blad is net geen anderhalve meter groot, 140cm nu.

Alle Trachy's staan hier nu echt prachtig in bloei, ook enkele van de vele Chamaerops'en, Phoenix is echt een juweeltje en word maar groter... Parajubaea reikt bijna aan de twee meter, Lelie's zijn bijna zo groot als ik (1,82m) en staan op springen, enz...
Update volgt met vele foto's, nog even geduld