Dank je Eduard. Op zo'n groot oppervlak is het een beetje met een keer. Maar nu begint het toch al aardig te lijken op hetgeen ik in mijn hoofd heb Helemaal vol zal het nooit worden aangezien mijn wederhelft een wat meer open tuin graag ziet. Bovendien is die ruimte ook handiger met de spelende kinderen. Het moet toch ook nog wat functioneel blijven nietwaar.
Het is alweer een tijd geleden dat ik nog iets online kon plaatsen. Ben half juli immers een maand op vakantie vertrokken; Andalousië en Zuid-Frankrijk en nadien enorm hectisch; thuis, werk, open exoten tuin... kortom druk druk druk.
Om toch alvast een voorproefje te geven; dit heb ik gescoord in Zuid Spanje De Brahea armata en de Howea zijn gekocht. De rest zijn vondsten.
Yep, hier ook Een mooier souvenier is er toch niet. Zo komt bijvoorbeeld mijn Erythrina van een meegenomen zaadje uit zuid oost China en mijn inmiddels bijna 5 meter hoge cypres uit Italie. Meegenomen als boompje van nog geen 30 cm ergens in 2005. En zo kan ik nog wel even door gaan
Groet, Richard
Não faz mal!
2022 minimum 24,7 - maximum 33,6 2023 minimum 23,9 - maximum 34,0