TropiRo schreef:Wat een toeval ik weet waar deze vandaan komt, grote kans dat ik ze nog in mijn handen heb gehad, dit zijn normaal ( met blad) planten van 60/ 80 cm hoog ( beginnende stam) zonder pot. Ik weet wel dat Bakker er bijna 250% op maakt. Ik behoor hier geen reclame te maken maar ik verkoop deze ( via Ponga) voor 15 euro.
Ik heb er vorig jaar eentje gekocht van je en die zag er veel mooier uit. Ik herinner me echter dat ik deze te lang in de zon had gezet (je had me echter gezegd langzaam te laten wennen aan de zon) maar had hem een beetje uit het oog verloren.

Nadat ik de bladeren er had afgeknipt leek hij inderdaad sterk op de plant van Amourath. De plant stelt het nu wel héél goed hoor
Misschien hebben ze bij Bakker een gelijksoortige fout gemaakt ... hoewel er nog niet veel zonneschijn is natuurlijk. Zou dit kunnen, waardoor ze de bladeren er net als mij hebben moeten afknippen?
Maar dan nog ... deze lijkt in het geheel niet op de plant op de foto.

Vind wel jammer voor je.
Christophe
PS: Als ze niet genoeg nieuws hebben bij VTM (Belgische TV) zullen ze dit verhaal er zeker insteken