Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: WOONPLAATS

Berichtdoor Patty op 21 maart 2010 20:51

@ Djoeke, bedankt! Heb iemand gevonden bij mij uit de buurt. Grappig, ik wist niet dat dat kon. Moet eerlijk zeggen, ik had er ook nog niet eerder nagekeken.

groeten Patty
Patty

29 bedankjes

Berichtdoor francois eijkhout op 21 maart 2010 21:30

Hoi Arpad hartelijk bedankt groeten uit het zonnige Oude Tonge Eindelijk Lente Francois
francois eijkhout

84 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 21 maart 2010 22:04

francois eijkhout schreef:Hoi palmvrienden ik zou graag met woonplaats Oude Tonge Zuid Holland vermeld willen staan maar dit wil mij niet lukken niet opgegroeid met pc oja mijn geb datum 19 02 1955 zou iemand van het forum dit kunnen veranderen ps met bedankjes kom ik er ook niet uit wie helpt mij met vr groet Francois

De woonplaats is al gelukt zie ik ;)
De geboortedatum kun je aanpassen via het "gebruikerspaneel" links boven in beeld.
Daar ga je naar het tweede tabblad "profiel".

De bedankjes werken vrij eenvoudig.
In elk bericht staat rechtsbovenin, naast "citeer" een duimpje.
Als je hierop klikt krijgt de persoon die dit bericht postte een bedankje van jou.

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor djoeke op 21 maart 2010 22:10

Kunnen ook andere leden de verjaardagen zien ?
Grtz Bart.

Wil je mijn tuin zien klik dan HIER.
djoeke

131 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 21 maart 2010 22:12

Ja, op jouw verjaardag kom je onderaan in beeld te staan met een kopje "verjaardag", daaronder jouw forumnaam en je leeftijd (indien je het jaartal hebt ingevuld). Net boven waar de huidige forumbezoekers staan ;)

Vrgr
Niek
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor draco op 22 maart 2010 00:49

deze topic over woonplaats vind ik een nuttig ding
maar ik zou zelfs nog een klein beetje verder willen gaan , dit eventueel koppelen ( of een nieuwe rubriek aanmaken ) met een soort van kalender
stel : ik weet dat ik op datum x naar een kweker of tuincentra ga , dan kunnen leden die bijv in de buurt van mij wonen een berichtje laten met de vraag om eventueel iets mee te brengen
dit heb ik onlangs gedaan met Olie , die woont op 2 km van mij en ik wist dat die naar Floralux en Palmhunter ging , en vroeg om die een palm voor mij mee te brengen , wat hij ook deed en nadien spraken we ergens af om de palm om te halen en hem te betalen
zo kunnen leden die bijv willen profiteren van koopjes , maar er niet kunnen geraken , maar die wel weten dat andere leden wel gaan afspreken met die leden om iets mee te brengen
wat extra werk misschien voor Christophe , maar ik denk dat zo'n soort kalender ( waarop leden zelf kunnen aanduiden wanneer en waar ze naar toe gaan ) een groot succes zou kunnen zijn
draco

Berichtdoor p e t e r op 22 maart 2010 00:54

stel : ik weet dat ik op datum x naar een kweker of tuincentra ga , dan kunnen leden die bijv in de buurt van mij wonen een berichtje laten met de vraag om eventueel iets mee te brengen

Is er iemand uit de buurt van Zomergem die eventueel iets voor me wil meenemen naar canna-banana op 27 maart?

Peter
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
p e t e r
Beheerder
Beheerder

447 bedankjes

Berichtdoor erna op 22 maart 2010 09:56

Peter,
Ik kom al eens in Aalter ( heb daar vroeger gewoond), is het de bedoeling iets mee te brengen van canna banana ? dan wil ik dat graag voor je doen.

Draco, goed idee ! Ik doe daar met alle plezier aan mee.

groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 22 maart 2010 10:42

draco schreef:deze topic over woonplaats vind ik een nuttig ding
maar ik zou zelfs nog een klein beetje verder willen gaan , dit eventueel koppelen ( of een nieuwe rubriek aanmaken ) met een soort van kalender

Interessant voorstel draco ;)
Nu gebeurt dit ook regelmatig hè, elkaar een beetje helpen door planten te laten meeliften.
In principe is daar geen aparte kalender voor nodig.

Aanbiedingen e.d. worden steeds spontaan gepost in de rubriek "nieuws, tips en suggesties".
Daar laten de meesten ook spontaan weten of ze gaan of niet. Als de woonplaats van de leden gekend is kun je al snel de bekijken of iemand vlakbij woont én gaat. Dan kun altijd even vragen of ze iets kunnen en willen meebrengen voor je.

Wat denk je?

Vrgr
Niek
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor draco op 22 maart 2010 13:50

lapalmeraie schreef:Interessant voorstel draco ;)
Nu gebeurt dit ook regelmatig hè, elkaar een beetje helpen door planten te laten meeliften.
In principe is daar geen aparte kalender voor nodig.
Wat denk je?
Vrgr
Niek

ik ben toch van oordeel dat een kalender iets meer zal opvallen , dat is net zoals bij iedereen thuis hee , daar heeft men ook een kalender hangen waar men opschrijft wanneer men ergens moet zijn
en aan zoiets zit ik de denken
effectief een kalender hier plaatsen ( men dus per dag 1 vak ) en daar zou iedereen kunnen inzetten waar hij naartoe gaat op een bepaalde dag
en dan hoeft de persoon die wel interesse heeft in die "zaak , winkel of promotie" maar dus zelf niet kan gaan , gewoon maar kontakt op te nemen met het lid dat daar naartoe gaat
dan hoeft men ook niet te gaan zoeken in alle berichtjes , je hebt het direkt heel overzichtelijk
ben niet zo'n pc expert maar ik denk bijv aan een soort excel sheet waar je dus kalender van maakt en waar elk lid gewoon zijn naam kan zetten op de dag dat hij voorziet en naar waar hij gaat
de rest is dan voor de leden , die moeten zelf dan maar verder kontakt nemen en onderling afspreken
draco

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips