@Peter, Bedankt voor je aanbod voor het gebruiken van je transpallet

Dat zou inderdaad handig zijn zo'n ding. Ik ga het onthouden en laat je nog iets weten als het zo ver is.
Nu weet je wat je moet kopen voor Valentijn, je vrouw heeft de goedkeuring gegeven

Zullen we er samen eentje halen, dan krijgen we mss korting ?
@Dennis, Ja hulp zal ik inderdaad wel voor zorgen en nodig hebben, ben geen superman helaas

Thx voor de tips. Voor dit zorg ik wel dat ik een dag vrij heb of in het weekend. Deze gaat inderdaad ook meteen na levering de volle grond in natuurlijk. Het voordeel (= verplaatsbaarheid) van kuipplanten ben je met deze eigenlijk wel kwijt dus echt nuttig is het niet om deze in pot te houden
@Michael, Prijs voor deze beestjes is 850 eurootjes...
@Niek, Thx voor die link van jullie project 'Trachy kopen', was leuk om te lezen en zien

Ja ongeloofelijk wat zulke dingen wegen he. Ik heb echt schrik voor deze Jubaea hoor. Hoop dat we er beweging in krijgen, ook met wielen er onder. Gelukkig moet die niet te ver in de tuin. Plaatsje is al jaren vastgelegd, vooraan in het midden van de gazon. Beste plekje van de tuin en genoeg ruimte om zich heen om te kunnen stralen.
Bedankt iedereen voor de hulp en de leuke reacties. Dit alles plan ik te gaan doen ergens in Maart. Nu is het nog iets te vroeg om al te gaan uitplanten. Al kan ik bijna niet meer wachten. Nog extra tips zijn steeds welkom hoor.