

| 448 bedankjes |
| 60 bedankjes |
| 7 bedankjes |
KevinC schreef:Bij mij zijn de stammetjes ongeveer een halve centimeter gegroeid, behalve de dikste.
Groetjes
Kevin
| 112 bedankjes |
| 60 bedankjes |
Pietn schreef:een klein vraagje! 1 musa basjoo is in pot afgevroren tot tegen de aarde en de wortels waren nog wit. Ik heb ze in volle grond uitgeplant die wortels. Bestaat er een kans dat er iets bovenkomt?
| 865 bedankjes |
Zo kan die plek alvast goed opwarmen en heb je sneller resultaat.

| 448 bedankjes |
| 7 bedankjes |
| 12 bedankjes |
Keer terug naar Winterbescherming
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 8 gasten