24 bedankjes |
48 bedankjes |
0 bedankjes |
844 bedankjes |
lapalmeraie schreef:Voor al die tevreden klanten is hier zeker ook ruimte voor feedback hoor...
15 bedankjes |
2 bedankjes |
oosterholt schreef:Toch wel, al jaren een tevreden klant van Vreeken!
15 bedankjes |
kreydt schreef:gaat het hier echt over vreekenszaden??????
mijn ervaringen zijn heel anders
- antwoord op een email in 4 minuten
- toezenden van zaadjes in 6 dagen ( weekend inbegrepen )
- vriendelijke bediening in een overvolle winkel ( tevreden klanten???? ik heb toch niemand horen klagen )
ik vind het oneerlijk dat enkele ( waarschijnlijk terecht ) ontevreden klanten een unieke zaak zo afbreken terwijl er waarschijnlijk 1000-ende tevreden klanten zijn.
groetjes uit ( op dit ogenblik toch ) zomerse Belgie
0 bedankjes |
18 bedankjes |
duivelken schreef:kreydt schreef:gaat het hier echt over vreekenszaden??????
mijn ervaringen zijn heel anders
- antwoord op een email in 4 minuten
- toezenden van zaadjes in 6 dagen ( weekend inbegrepen )
- vriendelijke bediening in een overvolle winkel ( tevreden klanten???? ik heb toch niemand horen klagen )
ik vind het oneerlijk dat enkele ( waarschijnlijk terecht ) ontevreden klanten een unieke zaak zo afbreken terwijl er waarschijnlijk 1000-ende tevreden klanten zijn.
groetjes uit ( op dit ogenblik toch ) zomerse Belgie
Ik heb zelf geen ervaring met Vreeken, en ben ook geen supergrote poster, ben eerder een lezer, maar ik kan alleen maar vaststellen dat zo een post (als enige post van dit lid van het forum) en op deze manier opgesteld, zeer zwaar ruikt naar een "fake" post.
Ik wil niemand beschuldigen of zo, maar de indruk die ik krijg is zo overweldigend dat ik geen woord geloof van deze post...
Just my 2 cents,
groetjes,
duivelken
2 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten