Tnx mannen

Het is inderdaad een aardige combinatie zo.
Het is (en blijft) ook grotendeels een vrij "open" tuin. Niet alleen omdat we dat ook wel mooi vinden maar ook zodat het geheel nog speelbaar blijft voor de kinderen (3 & 8jr).
Ik probeer daarom vooral hoekjes en doorkijkjes te creëren zonder alles helemaal bomvol te planten. Qua structuur is het nu wel een beetje af. Uiteraard moet het één en ander nu vooral volume gaan krijgen. Met name de bamboehagen. Hoewel ook dat aardig lukt wanneer ik de tuin vergelijk met bv 2 jr terug.
En inderdaad Peter, 4 jr geleden was deze tuin nog gewoon één groot grasveld.
Enkel één border is nog niet naar mijn zin. (Rechts van de tuin). Zal anders vandaag proberen een panorama foto te plaatsen.
Dit is een verhoogde border omdat ik hier mijn eerste graafafval heb gedumpt bij de aanleg vh pad. Hierop strooide ik toen een potje weidebloemen waardoor ik nu nog elk jaar nieuwe bloeiers ontdek. Hier zaten echter ook wat hardnekkiger soorten tussen. Zo heeft de hertshooi nu de overhand en is de physalis net onkruid

Een deel is beplant met fruit en deel exotisch maar het middendeel moet dus nog anders.