Laat ik eens zeggen dat ik afgelopen week 40 m2 Koppelstones heb opgeraapt en 20 m2 elders in de tuin heb opgetapeld.......... Morgenavond gaan we een begin maken aan het leggen van het terras......dat dus nu eindelijk (op het frame van de partytent na) leeg is. Tevens heb ik de afgelopen 2 weken al mijn palmen en exoten voorzien van een nieuwe en grotere pot. Ik heb nu echt allemaal dezelfde potten zodat er meer eenheid en rust in de tuin word gecreeerd. Ik heb allemaal foto s op facebook staan omdat ik nog geen tijd en zin heb gehad om alles op het forum te plaatsen.....sorry
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."
Wat ik vandaag gedaan heb aan de tuin? Alleen water gegeven
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Onderstaande is ook terug te vinden in mijn album....
Als eerste heb ik reeds ( op een paar kleine exoten na!) alle palmbomen en bananen voorzien van nieuwe potten. De stenen zijn 2 weken geleden gearriveerd!! Ik heb afgelopen week zelf ruim 40m2 koppelstones opgeraapt en daarna deze nog eens elders opgestapeld. Het bovenste niveau is op de partytent na geheel ontruimd...... Het was heel veel en heel zwaar werk. Voor mij zelfs iets te zwaar want fybromyalgie en bekkeninstabiliteit zorgen ervoor dat ik sta te trillen op mijn benen en veel pijn krijg te verwerken. Gelukkig kwam een kamaraad van mijn man vanmiddag laat alvast een start maken en het resultaat liet niet lang op zich wachten.......
Hieronder alvast een impressie van het zwoegen.....
Kon toch niet onder jullie nieuwsgierigheid uit....toch maar wat foto's voor jullie geupload....
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."