Bedankt voor het compliment Peter,ben zelf ook wel tevreden,de tuin is nu ongeveer zoals ik het wou maar er kan altijd wat veranderen natuurlijk. Vandaag hebben we de stookolie leverancier over de vloer gehad en hij was onder de indruk van de tuin
Groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
Ja het is een groot verschil met enkele jaren terug en ik ben tevreden dat het tot nu geslaagd is,een tuin moet groeien en staat nooit stil en gelukkig kan ik mooie foto's maken van mijn favoriete bezigheid
Groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
Ja hallo, die pink china is nice gegroeid Jaak Evenals de rest, wat een verschil met de jaren voordien. Prachtige bloemen ook Ik heb trouwens hetzelfde fenomeen met mijn Hibiscus hoor, al is dat niet zo storende en extreem veel, eerder alleen de onderste bladeren. Die eucalyptus is ook al ferm gegroeid seg, weet nog hoe die was een paar jaar terug.
Ja Dimi de Pink China doet het super ben ik heel tevreden over, wat de Hibiscus betreft heb ik hier op het forum nog al foto's gezien met hetzelfde fenomeen en zal waarschijnlijk niet tegen een overvloed van vocht kunnen.
Groeten, Jaak
Jaak, heb jij ook siergembers in je tuin? Haha, prachtig! Geeft een echt tropische sfeer! Moet er ook eens een paar aanschaffen (naast wat extra tuin....)