hallo na de 62 paginas te hebben bekenen en gelezen ben ik veel weizer geworden, maar wat een pracht zeg, je mag er trots op zijn en een voorbeeld voor velen, de combinaties die je maakt is top,
je mijn tuin komen aanleggen toch vraag ik mij af of de kleinere planten van de wachintonia en de jubea ook in de volle grond kunnen, maar liefst zonder de winterbescherming, want dit vergt echt wel veel tijd hé
Bedankt cvb, in een winter zoals we de laatste jaren gekend hebben zouden Jubaea en eventueel ook washingtonia zonder winterbescherming kunnen in onze streken. Maar dit gaat dan wel over grotere planten. Maar je moet maar 1 keer - 17 graden hebben, en geen bescherming, dan zijn ze helaas toch kapot.
Als je echt een exotentuin wil, met een variatie aan planten, zal je toch moeten beschermen. Het neemt inderdaad wat tijd in beslag, en het uitzicht is niet altijd mooi, maar je hebt dan ook een ganse zomer om te genieten ...
Je bent altijd welkom bij ons, Tielt ligt op ongeveer 25 minuten rijden van ons. groetjes, Erna