Zeker mooie winterplaatjes, al vrees ik dat ze minder groen terug gaan komen, dat geld ook voor je buurman, ik zie dit soort plaatjes het liefste vanuit andere tuinen, heb er zelf minder goed resultaat aan over gehouden, daarom alles in de bescherming! Voor volgende week melden ze nu al weer strenge vorst richting -10ºC ik hoop dat het milder gaat uitvallen kost enkel planten en een hoge energie rekening
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Hier de buurman We houden er wel een iets andere aanpak op na. Ik bescherm wel omdat ik ook al koudere winters heb meegemaakt en weet wat verliezen betekent. Afgelopen week was overmacht hoewel het al met al lijkt mee te vallen. Wat dat betreft Eduard, zitten JM en ik hier nig niet zo ongunstig in de Scheldevalei. Veel gaat hier netjes OM heen.
Het was ook glad hoor zaterdag! Ik moest naar Henegouwen en op 30Km snelweg 5 ongelukken gezien waarvan één met 7 auto's! In het dorp ter plaatse waren de trottoirs ijsvlaktes waar een gemiddeld rayonhoofd jaloers op zou worden. Zag overigens nog een voetganger live auditie doen voor Cirque du Soleil met een drie dubbele flikflak gevolgd door soepele breakdance. Humor, kon ik met de dashcam in slowmo terugkijken