Ontdekte tot mijn schrik vandaag dat het forum offline gaat. Ondanks ik er nog maar weinig gebruik van maakte vindt ik het toch eeuwig zonde als alle informatie en de fotos van alle leden en in het bijzonder mijn eigen fotolog verloren zouden gaan. Dit is in het verleden helaas ook zo met het cemunnos forum afgelopen, ondanks er een oplossing beloofd werd om fotos beschikbaar te houden.
Mijn beide topics bevatten samen grof geschat meer als 1000 fotos. Wat 1 voor 1 downloaden haast ondoenlijk maakt. Ik ben er van overtuigd dat ik niet alleen met dit probleem zit. Is er geen manier om dit forum gewoon op slot te gooien? Maw er kunnen geen berichten meer geplaatst worden, maar de inhoud blijft gewoon toegankelijk?
Ik denk dat hier heel veel mensen ondanks het trieste nieuws heel blij mee zullen zijn.
Wellicht is het onmogelijk en dat zou erg jammer zijn, maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Ik zou ook nog graag alvast iedereen willen bedanken die het mogelijk hebben gemaakt dat we al die jaren van het forum gebruik hebben kunnen maken!! Ondanks soms ook wat stress
Met vriendelijke groeten aan alle palmvrienden en beheerders.
Hopende op een antwoord op mijn vraag.