Ja dit waren de scheuten die in laten overkomen heb... het enigste foutje dat ik gemaakt heb is dat ik ze laten overkomen heb in de winter.... ik had een verwarmde serre gemaakt binnen en allemaal zijn ze beginnen wortels krijgen en goeien, maar had geen verluchting in mijn serre gemaakt... dus het werd om den duur de vochtig en kon ze der niet uithalen omdat de schok van temperatuur te groot was... het was immers winter....
Wat ik heb gedaan met de stam is de onderkant met een wortelschiller ontdaan van de buitenste laag... ingevreven met rootex en in potgrond met een plastic zak gedaan... zo kan je zien wanneer ze wortels schieten, zonder water dan wel. Maar ik ken je gevoel... ik was goed vertrokken maar heb een foutje gemaakt met de serre. Nu wil ik ze in de lente/zomer laten overkomen. dat ik ze buiten kan zetten. Maar ik kan inbeelden hoe je je voelt had dat ook. Maar ge het toch nog eens proberen.
Ik ken iemand die een mooie Ae Ae heeft gehad, maar die had hij te laat terug binnen genomen.

toen het kouder werd...
Groeten Robi