2de fotowedstrijd bij FC-Plant

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: 2de fotowedstrijd bij FC-Plant

Berichtdoor draco op 03 okt 2010 00:51

deze namiddag (zaterdag ) ook langs geweest om mijn stem uit te brengen , wel gezien dat er mooie foto's bij waren , en ook gemerkt dat ik geen kans maak op een prijs ( alhoewel , van de 23 deelnemers waren er op zaterdag maar 5 langsgeweest om te stemmen , maar dan moeten ze wel stemmen op de mijne :D
gesproken met Bram , toffe gast , mooi bedrijf ook trouwens
buiten stonden enkele fantastische phoenix can voor de luttele prijs van 250 € ( man ; wat een mooie palmen en zoooooooooooooooo groot ) , gelukkig was mijn wagen te klein om die te vervoeren ( en bij nader inzien mijn tuin te klein om te plaatsen, om dan nog maar te zwijgen over de winterstalling )
kon het natuurlijk niet laten om toch enkele aankopen te doen , maar nu wat groen voor binnen
een mooie grote kentia palm en een identieke mooie grote acrea palm ( allebei voor binnen , foto's volgen later en bijna voor niks , korting van 75% ) en 2 phoenix can. ( deze van 1 € stuk )
toch de moeite waard geweest van de verplaatsing
en nu uitkijken naar 5 oktober , wanneer de winnaars worden bekend gemaakt
draco

Berichtdoor erna op 03 okt 2010 09:13

hallo

Wij hebben gisteren ook onze stem gaan uitbrengen, hopelijk wint 1 van de palmvrienden toch een prijsje !
Bedankt Dimitri voor het plantje, en welke heb je zoal aangekocht in Floralux ?
Draco, we hebben jou gezien, net toen we naar huis terugreden. Ik was wel niet zeker dat jij het was, vond dat je wat vermagerd was. Ik wist echter niet dat je ook een foto had ingestuurd. Dat is dus het grote nadeel van nicknames ...

Zelf hebben we niets aangekocht bij fc plant, maar ik heb me wel heeeeel erg moeten inhouden, maar tja, de financies hé... waarschijnlijk gaan we er toch nog eens langs eind november, begin december.
Wisten jullie trouwens al dat ze gaan verbouwen ? Tegen volgend jaar komt er een nieuw gebouw, dichter bij de straat. Ben erg benieuwd. Ik wens fc plant in ieder geval veel succes toe !

groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor rg14 op 03 okt 2010 15:25

ik ben ook terug van de lange reis.
zeer mooi bedrijf. en vooral die phoenixen die buiten stonden met 75% korting voor 250 euro.
jammer dat hij niet in de auto past. :lol:
ik heb ook niet veel gekocht.
alleen een brahea armata.
rg14

3 bedankjes

Berichtdoor Alain op 03 okt 2010 17:42

hey
ik ben vandaag ook mijn stem gaan uitbrengen, het was voor mij toch wel een uurtje rijden
er waren heel mooie foto's bij,het zal moeilijk zijn om bij de eerste 5 te behoren,maar ik denk je weet maar nooit ;)
als ik daar toch was kon ik het me toch niet laten om enkele nieuwe exemplaren mee terug naar huis te nemen,hier enkele foto's van mijn nieuwe aanwinst
1286119437NDSC00229.JPG
1286119437NDSC00229.JPG (131.02 KiB) 3357 keer bekeken

1286119466NDSC00230.JPG
1286119466NDSC00230.JPG (101.85 KiB) 3357 keer bekeken

1286119498NDSC00231.JPG
1286119498NDSC00231.JPG (104.82 KiB) 3357 keer bekeken

gr alain
Alain

21 bedankjes

Berichtdoor rg14 op 03 okt 2010 18:27

mag ik vragen welke foto dan van jou is,want ik zie geen naam die bij alain past.
rg14

3 bedankjes

Berichtdoor draco op 03 okt 2010 18:31

zoals beloofd de foto's van mijn aankoop bij FC plants , deze keer waren het palmen voor binnen ( alhoewel ze tijdens de zomer wel naar buiten zullen verhuizen ) , het moeten niet altijd palmen voor buiten zijn , en voor deze prijzen kon ik ze niet laten staan

de kentia palm , totale hoogte van de palm ( zonder pot ) = 2,15 m en kostte 7,5 € , jawel
Afbeelding

en de andere is een acrea palm , met een hoogte ( zonder pot ) van 1,6 m en voor de prijs van 6,25 € , jawel
Afbeelding

de andere waren 2 kleine phoenix can , die aangeboden werden aan 1 € stuk , stonden op de plantenkarren binnen

ps : wat betreft de foto's , jammer dat we met de leden die meededen niet afgesproken hebben om elk op een andere foto van de leden te stemmen , dan had iedereen reeds 1 stem en met 1 stem kan je reeds tot de winnaars behoren , want van de 23 deelnemers zal niet iedereen aanwezig zijn geweest , en het feit dat je niet op eigen foto stemt , kon op die manier je winstkansen verhogen , iets om volgende wedstrijd over na te denken en af te spreken
draco

Berichtdoor lapalmeraie op 03 okt 2010 21:27

draco schreef:de kentia palm , totale hoogte van de palm ( zonder pot ) = 2,15 m en kostte 7,5 € , jawel en de andere is een acrea palm , met een hoogte ( zonder pot ) van 1,6 m en voor de prijs van 6,25 € , jawel

:o

Dat is inderdaad géén geld!
Prachtige planten! Geniet er maar van ;)
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor Alain op 03 okt 2010 21:58

rg14 schreef:mag ik vragen welke foto dan van jou is,want ik zie geen naam die bij alain past.

hey
tja mijn foto is ook niet echt van 1 plant maar van een algemeen beeld van de tuin (nr 9)
Alain

21 bedankjes

Berichtdoor xride1 op 03 okt 2010 22:15

Ben ook net terug van fc plant; pfff meer dan 2 uur onderweg, filerijden met dat mooie weer is echt niet leuk. Dan maar om het leed te verzachten een mooie brahea armata uitgekozen van 150 eurokes -30%.

@ Alain,

Was je foto nummer nr. 9 ginder bij fc plant bij de stemming of op de site want het was een andere volgorde en dat was wel even verwarrend vermits ik thuis al een "nummer" had uitgekozen om op te stemmen.

groetjes,
D.
xride1

14 bedankjes

Berichtdoor Alain op 03 okt 2010 23:52

xride1 schreef:Ben ook net terug van fc plant; pfff meer dan 2 uur onderweg, filerijden met dat mooie weer is echt niet leuk. Dan maar om het leed te verzachten een mooie brahea armata uitgekozen van 150 eurokes -30%.

@ Alain,

Was je foto nummer nr. 9 ginder bij fc plant bij de stemming of op de site want het was een andere volgorde en dat was wel even verwarrend vermits ik thuis al een "nummer" had uitgekozen om op te stemmen.

groetjes,
D.

hey
het filerijden viel bij mij nog mee,ik was wat vroeger vertrokken ,maar inderdaad op de terugweg
zag het er de andere kant niet zo goed uit :?
mijn nr van mijn foto was ginder 7 of 8 ik kan het niet voor 100% zeker zeggen
wat was u nr?

gr alain
Alain

21 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips