Wel Waterboyke, dan alvast bij deze een grote dankuwel voor de stem en de waardering voor de foto die tot de stem leidde !

Dan ga je volgende zomer toch eens tot bij moeten komen om het allemaal te zien !

Prettig te horen natuurlijk dat je ook bij de winnaars bent ! (ik weet wel niet onder welke naam jouw foto staat).

Ook ik denk dat je nu gewoon de waardebon kan verzilveren en in natura kan meenemen. Vraag me wel af of het de najaarsprijzen zijn die gehanteerd zullen worden bij het opvullen van de waardebon, we horen het wel.
Ik denk het volgende weekend al te gaan.

Ik heb ook de discussie wat gevolgd over de spelregels, en kan beide meningen wel begrijpen. Zelf woon ik vrij dicht, maar voor iemand die verder woont is het idd moeilijk omdat je je stem moet gaan uitbrengen ter plaatse. Langs de andere kant is het natuurlijk een initiatief van een bedrijf, een promotiestunt op hun kosten, en wie zal hen dan vertellen welke spelregels ze moeten hanteren ?
Maar ik wil vooral niemand voor het hoofd stoten, het is begrijpelijk dat de meningen hierover verschillen, omdat we op dit forum met een gemeenschap zijn van Adinkerke (tegen Frankrijk) tot in Fryslân in het noorden van Nederland.

Tot de volgende !