![]() | 856 bedankjes |
lapalmeraie schreef:Misschien kunnen ze ons ook een zakje "aeae's" sturen als "ontwikkelingssamenwerking
![]() | 222 bedankjes |
![]() | 856 bedankjes |
lapalmeraie schreef:Hij is mooi, dat zeker.
Maar met al zijn gekende nadelen én de extreme prijs ligt deze soort niet binnen mijn ambities.
Ik zal mijn Canna stuttgart proberen om te scholen dat hij meerkleurig wordt
![]() | 222 bedankjes |
p e t e r schreef:Ik heb ze reeds gemaild.
Peter
![]() | 222 bedankjes |
Christophe schreef:lapalmeraie schreef:Misschien kunnen ze ons ook een zakje "aeae's" sturen als "ontwikkelingssamenwerking
Inderdaad, niet dat we dit zelf willen hoor, maarja, alles voor de wetenschap hé!![]()
Dit is nu net trouwens het probleem met Musa aeae. Die kan je niet in vitro kweken en er zijn ook geen zaden van. Bovendien krijgen ze maar één nieuwe zijscheut per jaar, allemaal redenen waarom ze zo moeilijk te vinden zijn en dus zo duur zijn![]()
Ooit wil ik er nog een hoor, maar voorlopig ga ik me er nog niet aan wagen
Christophe
![]() | 10 bedankjes |
segers301 schreef:Christophe schreef:lapalmeraie schreef:Misschien kunnen ze ons ook een zakje "aeae's" sturen als "ontwikkelingssamenwerking
Inderdaad, niet dat we dit zelf willen hoor, maarja, alles voor de wetenschap hé!![]()
Dit is nu net trouwens het probleem met Musa aeae. Die kan je niet in vitro kweken en er zijn ook geen zaden van. Bovendien krijgen ze maar één nieuwe zijscheut per jaar, allemaal redenen waarom ze zo moeilijk te vinden zijn en dus zo duur zijn![]()
Ooit wil ik er nog een hoor, maar voorlopig ga ik me er nog niet aan wagen
Christophe
Dat van 1 zijscheut lijkt niet te kloppen.. die van danny van palmeria heeft er vorig jaar 2 gemaakt.
De aeae zal ondertussen al een man hoog zijn..
![]() | 222 bedankjes |
![]() | 10 bedankjes |
![]() | 447 bedankjes |
Christophe schreef:Heeft Danny een aeae? Als ik in de buurt ben wil ik hem wel eens een bezoekje brengen.![]()
![]() | 23 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten