Ik neem aan dat er dubbel glas gebruikt wordt ? Dit isoleert immers, als je enkel glas gebruikt,en het is een warme dag/avond, dan slaat er condens neer denk ik op de ruit omdat de warme lucht in aanraking komt met de (gekoelde) ruit die in rechtstreeks contact staat met het koudere water.
Het is 19 mm gehard glas. het zit er nu een jaar in, en geen enkel problemen mee gehad, (geen condens) wel 1 keer in de week met een zacht spons de algen eraf halen.
Dat is echt super, die eerste foto hierboven geeft zijn fascinatie voor de vissen perfect weer! Leuk idee en schitterend uitgevoerd, hier mag je terecht trots op zijn!
Inderdaad heel mooi. Zo komen de vissen pas echt tot hun recht!
Als reactie op John en Ben. Het lijkt maar zo op die foto hoor. Waarschijnlijk voedertijd ofzo... Hier een bovenaanzicht (het raam is niet in beeld maar situeert zich links onder de Tetrapanax)
Dat is idd heel erg mooi gedaan. Ik heb mij altijd al afgevraagd of het kon buiten in het nederlands klimaat. Voor 1x in de week ruitjes poetsen heb ik dat er wel voor over!
Ook mooi met waterschildpadden, en een hele onderwater leven. Prachtig in mij ogen!
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832