wow Erna en rudi,
Wat hebben jullie een formidabel mooie tuin, mooie palmen en ander inheemse planten..
Je kunt zien dat jullie echt een passie hebben voor de tuin.
Mijn complimenten hoor
Wij zijn hier zelf begonnen met trachy waggie en die doen het echt al goed.
Bij beide palmen zijn er 2 nieuwe speren te zien en de grote speren zijn zelf al open aan het gaan. Ik heb de planten pas vorige maand gekocht en je ziet ze gewoon groeien.
Hoe kunnen we deze soort het beste laten overwinteren. Ze staan nu nog in potten maar willen ze in de toekomst toch graag in de volle grond zetten. we moeten eerst een geschikte plek zoeken en nu staan ze mooi op de muren van het verhoogde terras.
Het gedeelte waarin ze uiteindelijk komen te staan is ongeveer een halve meter dieper.
Willen wel vanaf het terras kunnen genieten van onze palmen.
Hoe kan ik ze het beste in de winter verzorgen? Ze kunnen hier de garage in!!!!
Ruimte zat maar moet ik nog op specifieke dingen letten. (vochthuishouding, licht, warmte enz.....)
Ook jullie vijver is echt super mooi. We hebben voorheen ook een kleine vijver gehad maar omdat ie klein was en omdat de droom voor een grote koivijver te duur was en omdat we begonnen met het stichten van een gezin is deze droom iets wat we wellicht wel in de toekomst zouden kunnen verwezelijke.
We hadden zelfs een mooie japanse koi (yamabuki ogon)die nu bij mijn nichtje woont hihihi.
We hebben niet veel planten in de tuin staan en hebben voornamelijk terras en gras.
In de toekomst moet er nog een border van bakken komen langs de achterzijde van de tuin waar we wellicht ook iets moois kunnen laten groeien.
Voor nu geniet ik van onze trachy's en onze 2 cordyline australis original.
Zwembad op en hopla een tropisch zwemparadijs hier hihihi
Ik zal zodra ik mijn nieuwe laptop binnen heb eens nieuwe foto's plaatsen van ons klein paradijsje.
xxxxx