Haha ja dies goed Erna, maar ik denk dat we nog wel eens op vakantie gaan hoor, maleisie wil ik nog wel een keer heen en de fillipijnen staat hoog op ons verlanglijstje.... En op den duur is je tuin toch ook vol?? of niet??? hihi
Veel plezier op reis dan ! en nee, de tuin raakt niet vol, we hebben nog veel plaats om iets te planten, en anders maken we wat plaats... zo staan er oa. nog enkele wilde kastanjebomen heel erg in de weg We hebben naast ons huis trouwens nog een stukje grond ( aangekocht als grondoverschot ) dat ook nog volgeplant kan worden.. daar staat momenteel een boot op die mijn man aan het bouwen is
En zelfs met de fisheye krijg ik niet alles erop, maar tis maar om een beeld te geven van wat er nu klaar is en GOED NIEUWS!!!! De grote trachy's die links staan groeien!!! JAHOEH wat zijn wij blij zeg! De achterste met dikke stam maakt het helemaal bont, want die groeit niet alleen maar is ook bezig met 4 bloemen! Dus van de 4 verhuisde grote trachy's zijn er 3 in volle groei nu, dat is toch heel snel aangezien ze eind september 2010 zijn verhuist.