Hey Arian dit doek heet klimaat doek. Jeroen vertelde mij hier over, ook over die meneer uit Waalwijk. Na het overlijden van mijn butia's wilde ik geen butia's meer maar ik denk er nu anders over. Groeten Francois
Ik heb ook heel veel gehaald bij palme verde (zit bij mij om de hoek) Musa's, palmen. Altijd goed en netjes behandeld, ga er graag heen om plantjes te kopen.
Hij hoort ook op de lijst
Laatst bijgewerkt door Ronnie D op 11 jun 2011 12:22, in totaal 1 keer bewerkt.
Francois, je hebt zelf nog geen ervaring met dit doek als ik zo naar je antwoord kijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar de tuin heb veranderd en ook een butia in de tuin heb gezet na het horen van deze ervaringen de afgelopen 3 winters, dit waren toch zeker niet de minste,wil dus ook van dit doek aanschaffen en hewt precies zo inpakken als Jeroen het had gedaan. Zal nog wel een keer naar zeeland rijden, is hier zo'n 40 min vandaan, dus wel te doen.
Ik gebruik sinds 2 winters het klimaatdoek van Palma Verde en daarover heb ik ook niets te klagen. Het is moeilijk te bepalen of het veel beter is dan het gewone doek, maar heb wel de indruk. Vooral dat het veel luchtiger is, maakt bij de butia nogal wat uit....
Hoi Raymond, dat lijkt wel op plastic! bubbeltjes folie, kan mij vergissen, door vliesdoek komt ook lucht doorheen, dat gebruik ik voor de ventilatie in de kweekkastjes dicht te maken tegen de varen- rauwmug o.a. Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC