omgeveer 1 maand geleden is mijn sikkimensis begonne met zijn ondergang en vorige week helemaal weggerot... ik dacht dat ik teveel water had gegeven.. (raar want temperatuur was elke dag tusse de 30 en 35 graden ... een paar dagen geleden begon mijn basjoo de zelfdee symptome te krijgen ... potgrond een paar centimeter onder de oppervlakte bleek bijna droog te zijn .. dus bleek normaal....
Had mijn basjoo gekocht ergens in maart en had juist 2 bladjes na 2.5 weken na transport(vliegtuig) en herpotting begon het zeer vlug te groeien en omgeveer 5 dagen geleden bleken de blaadjes beetje slap te staan en nu beginne ze beetje bij beetje te rotten... teveel water ?? geef hun bijna elke dag water ... maar omgeveer 24 uur later is dee grond kurkdroog... (hoge temperaturen met weinig vochtigheid en veel wind) heb mijn musa omgeveer 3 keer meststoffen gegeven (20-20-20 met micronuttrienten,, omgeveer 3 gram per keer) ze ziten onder volle zon van zonsopgang (6.30) tot omgeveer 2uur s'namiddags UV schommeld dagelijks tussen 10 en 12
enig idee wat er aan de hand is ?