zezinho schreef:als ik deze rubriek lees denk ik steeds : weer veel geluk gehad : het onweer is weer voor een ander. Maar aan mijn geluk is deze avond een eind gekomen. Aangezien ik maar 5 km van Wetteren woon, hebben we hier ook ons deel gehad met het hierboven getoond resultaat : de basjoo's aan flarden, maar de musella en de maurelli hebben het er goed vanaf gebracht : bijna niet gescheurd , maar de grote brugmansia, die er juist geteld 2 dagen prachtig bijstaat (meer dan 50 bloemen) is een ramp : alle bloemen gescheurd of helemaal afgerukt.
En allemaal dat water, gaat dat tegen deze winter wat gezakt zijn? Volgens mij gaat er veel winterschade aan de wortels zijn !!!!

zezinho
Inderdaad, Serskamp, is maar een 5km, heb je ook zoveel hagel zien liggen? Het was precies winter

Maar tegen wnnr al die bladeren, wag zijn en vervangen door nieuwe mag ik al gauw rekenen op 1 jaar, en dat is lang voor een banaan., die kleine heeft er ook geen geluk bij gehad, die staat in open vlakte., Maar de grootste, die heeft het ergste ervan gehad, je ziet bijna niet meer dat het een banaan is.
Inderdaad, andere gemeenten en steden zoals Sint-Niklaas, die hebben meer geluk gehad dan, Wetteren-Serskamp