Hey Esther, laat je niet doen door je man he. Als hij dat al een oerwoud vind dan mag hij hier eens komen piepen Je hebt veel jonge plantjes maar ik vind ze wel heel mooi, ze worden met veel liefde verzorgd, da zie je direct ! Hopelijk ben je er volgend jaar een paar keer bij op de uitstapjes en dan zal je collectie flink uitbreiden hoor
jonge plantjes worden ook groot en oud, ik heb hier hetzelfde om mijn grote trachy's en een paar bamboes na dan, de rest is nog klein, jong en te laag. Maar het gaat vanzelf, vind het eerlijk gezegt ook wel wat spannender om klein grut te kopen, het scheelt in de portemenee en je ziet je eigen zaailingen en kleine plantjes zo heerlijk groeien. Zo blijft de tuin mooi in beweging. En inderdaad Esther een oerwoud is het nog lang niet bij je, hahaha.
@dimi: ik laat me niks doen hoor, hij moet niet zeuren zijn hobby is Roda JC Bleehhh ik haat voetbal. Ik kom volgend jaar zowiezo naar HAPS heb ik al tegen mijn man gezegd dat ie maar niet komt dat dan voetballen is want dan heeft ie lekker dikke pech. hihihihihi
@corrine: Idd jonge plantjes zelf groot en sterk laten groeien. Ik vind het gewoon een waar genot. En voordat het een oerwoud is zijn we wel een aantal jaren verder hehehe
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."
We hebben vorige week weer zitten kijken naar mogelijkheden voor het bouwen van een paviljoen of toch een overkapping. Een paviljoen is een kwestie van opbouwen en klaar.....maar nu hebben we weer over de terrasoverkapping zitten kniezen. Als we de achterdeur met raam veranderen in een schuifpui en een stuk muur netjes afbreken en opnieuw afwerken en de trap aanpassen dan zou een overkapping wel goed kunnen. En eventueel nog een muurtje bouwen ipv een stuk schutting om de overkapping aan 1 zijkant dicht te maken. Ikzelf was nooit geen fan van een overkapping en vind het vieze lelijke witte dingen. Maar onze buren hebben een overkapping die is antraciet kleurig en dat zit er echt fantastisch uit. Zelf heeft ze inmiddels 2 washingtonia's op het terras staan (kleintjes nog) en dat ziet er echt goed uit zo allemaal. Dat word hard sparen hahahahaa
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."