Voorlopig zijn de laatste berichten allemaal
Mij persoonlijk stoort het totaal niet.
De oplossing ligt bij de moderators, de vraag is hoeveel moeten de moderators toelaten.
Persoonlijk denk ik dat we het allemaal zo prettig forum vinden, juist omdat ze zoveel toelaten.
Ik ben ook lid van punkyfish en daar zijn ze hyper streng, wanneer je daar een fout maakt in de titel al, krijg je de wind van voren, daar zitten we ook niet op te wachten.
En inderdaad wanneer een topic je niet boeit druk hem weg als zijnde gelezen, doe ik ook zo vaak, meestal bij de verjaardagen, wenslijsten en collectielijsten

Trouwens, de klacht betreffende veel te veel topics met hetzelfde onderwerp ligt ook bij de moderators, op andere fora wordt je topic gewoon gesloten en kijg je een mail met de vraag je opmerking in het bestaande topic toe te voegen.
Dat zou hier ENORM veel topics schelen hoor.
Al met al zou dat heel veel extra werk voor de moderators opleveren, de vraag is, is dat echt nodig?
Zouden we eigenlijk eens een poll over moeten openen, of is dat helemaal te modern?
Persoonlijk ben ik super tevreden over de moderators en de gebruikers van dit forum, mijn enige irritatiepunt is, is dat wanneer iemand een week weg geweest is, op 15 verschillende topics hele kleine opmerkingen moet toevoegen

.