Palmvrienden Facebook groep

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor Mister w op 22 mei 2016 19:51

Ben het met jozef eens , neemt niet weg dat er wel evntueel iets veranderd dient te worden aan dit forum :? :? zodat het weer aantrekelijker wordt voor de anderen.
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017.
https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ
Avatar gebruiker
Mister w
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 28 nov 2014 18:01
Woonplaats: Sudeten
67 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor Jozef op 22 mei 2016 19:57

Als ik het goed begrepen heb hebben we daar een nieuwe eigenaar van het forum voor nodig. Als ik enige technische aanleg zou hebben zou ik dat doen, ik ben helaas alleen van goede wil op dit gebied.
Jozef
 
Berichten: 3534
Geregistreerd: 15 dec 2013 10:25
Woonplaats: Kaatsheuvel
604 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor Mister w op 22 mei 2016 20:14

Ja idd , Jozef, ik ben alleen bekend met de standaard ict zaken en tekenprogramma's

Maar als er snel geen nieuwe beheerder komt zie ik het somber in ;(
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017.
https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ
Avatar gebruiker
Mister w
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 28 nov 2014 18:01
Woonplaats: Sudeten
67 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor Jozef op 22 mei 2016 20:31

Gelet op de reacties van zojuist, ik ook.
Jozef
 
Berichten: 3534
Geregistreerd: 15 dec 2013 10:25
Woonplaats: Kaatsheuvel
604 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor palmboomgeert op 22 mei 2016 20:59

Ik lees beiden, het forum en facebook. De grootste reden waarom ik pro forum ben: hier vind ik tenminste alle onderwerpen altijd terug.
Probeer op de facebookgroep eens een onderwerp van vorige week terug te vinden... , meestal is het niet meer te vinden.
Kan je op FB iets opzoeken?? ik denk van niet.

Is FB vlugger: ja, JM zegt het mooi"ik leef online" , ik leef bewust zoveel mogelijk "offline". Ik kan nog wachten op iets,ik hoef niet direct alles "nu" te weten.

Dus voor mij persoonlijk heb ik liever het forum, hoewel ik ervoor vrees voor de toekomst.

mvg Geert.
palmboomgeert
 
Berichten: 413
Geregistreerd: 09 apr 2012 15:14
Woonplaats: meulebeke(west vlaanderen)
49 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor alloo op 22 mei 2016 21:06

Het is te hopen dat ik ongelijk heb,maar ik vermoed dat het forum dezelfde weg opga als intertijd het Cemunnos forum.

groetjes Fons
alloo
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 04 jul 2009 16:47
Woonplaats: Mol
58 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor Mister w op 22 mei 2016 21:41

alloo schreef:Het is te hopen dat ik ongelijk heb,maar ik vermoed dat het forum dezelfde weg opga als intertijd het Cemunnos forum.

groetjes Fons



Dat is al weer 4 jaar geleden , daar kreeg je ook veel meer reacties ;)


Laten we het beste er maar van hopen , en hopen dat er snel een goede beheerder gevonden wordt.


Grt
Pipi
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017.
https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ
Avatar gebruiker
Mister w
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 28 nov 2014 18:01
Woonplaats: Sudeten
67 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor Eduard op 22 mei 2016 21:43

alloo schreef:Het is te hopen dat ik ongelijk heb,maar ik vermoed dat het forum dezelfde weg opga als intertijd het Cemunnos forum.

groetjes Fons


Mocht dat zo zijn is het heel jammer, ik zelf zal nooit naar facebook gaan, dan gaat de info maar verloren! Ik heb mijn tuin en passie en plantengroep dan ook niet voor anderen maar voor mijzelf, ben al van de jaren 80 bezig met de tuin en exoten toen was helemaal geen internet, zit ook pas op het net van 2008 en deel mijn kennis graag maar niet om te pronken :roll: , open tuinen is dan ook niet aan mij besteed waar gewedijverd wordt wie de meeste gasten gehad heefd! Zou er niet aan moeten denken zo'n hele club mijn tuin plat te laten walsen :fluiten: gelukkig komen hier soms mensen met gerichte interesse en dat vinden wij fijn, dus ja hoop dat het nog standhoud en de mooie en goede info nog lang bewaard mag blijven.

Groetjes Eduard.
Laatst bijgewerkt door Eduard op 22 mei 2016 22:10, in totaal 1 keer bewerkt.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Avatar gebruiker
Eduard
 
Berichten: 10294
Geregistreerd: 30 nov 2009 22:59
Woonplaats: Maastricht
996 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor Harrie Mekkes op 22 mei 2016 21:48

Jullie maken me zenuwachtig :( Ben nog maar net op dit prachtige forum , maar ben nu elke dag bang dat dit forum er straks niet meer is ......



Zucht en groeten van
Harrie uit Dokkum
84 jaar jong , uit het mooie dokkum!
Harrie Mekkes
 
Berichten: 95
Geregistreerd: 17 apr 2016 16:28
Woonplaats: Dokkum
11 bedankjes

Re: Palmvrienden Facebook groep

Berichtdoor p e t e r op 22 mei 2016 22:21

Eduard schreef:Ja zo zie ik dat ook , het gaat ten kosten van ons mooie forum, jammer want dat Palmvrienden-facebook is een vluchtig geheel met veel actie en weinig inhoud, niet te vergelijken met het bestaande forum :roll:

Ik hoop dan ook dat dit niet de ondergang van het forum gaat worden, voel de bui al hangen! Geen beheerder meer, helaas is het vorige nl forum ook ten gronde gegaan door geen zin meer, te veel werk en zo meer en ging verder op facebook :fluiten:

Groet Eduard.



Ik kan jullie gerust stellen.
Tot er een nieuwe beheerder is blijft Christophe de technische en administratieve kant van het forum voor zijn rekening houden.
Wij als moderators gaan mee bijspringen in de beheerderstaken waar mogelijk.

Dus het palmvrienden forum kan weer verder :) :thumb_up:
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
Avatar gebruiker
p e t e r
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 5283
Geregistreerd: 18 aug 2009 21:40
Woonplaats: Geel
447 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten