Inderdaad, die promo's duren meestal een dag (en dan nog, voor wie het nieuws gezien heeft gisteren

). Máár veel promo's keren wel jaarlijks terug. Dus met wat extra geduld kun je toch nog het hebbedingetje op de kop tikken. Beloning voor het geduld is dat je alvast wat ervaringen kunt navragen.
Zelf kun je inderdaad ook serres maken zoals Christophe al aangaf.
Christophe en Anthony lieten dit al een keer weten in
dit topicIk heb zelf die serre die nu ook in de reclame van de Lidl stond. Maat is 140x140 en door de schappen aan weerszijde is het toch behoorlijk ruim. Enige nadeel is dat het plastic al na één jaar begon te verteren. Met de verhuizing was het helemaal einde oefening. Het plastic zat vol gaten. Daarom heb ik het frame overtrokken met serrefolie. Enige nadeel is dat ik door gebrek aan een houten frame het plastic niet kon vast schroeven met latjes. Ik zou dan al met metaal strips moeten beginnen...

Voorlopig heb ik dus een McGuyver oplossing gebuikt: ducktape
Lukt eigenlijk prima behalve dat het met de vorst her en der los liet. Afgelopen weekend heb ik dan ook de eerste herstellingen moeten doen. Maar goed, na 4 maanden valt dat goed mee. Ik denk nog wel eens goed na over een meer definitieve oplossing. Maar goed, ik sta dus wat huiverachtig over die serres met "UV-bestendig"-plastic die je nu veel in de folders ziet.
Dit is 'm nu trouwens:

- serre 200912 01.JPG (64.21 KiB) 4279 keer bekeken
Vrgr
Niek