Ik heb een vraagje over de mogelijkheid om aanklikbare linken te maken in PDF. Heb ondertussen al aardig gegoogeld, maar krijg het niet echt gevonden. Omdat ik tot op heden nog vanuit huis het op voorraad gehouden assortiment moet verkopen ben ik een assortimentslijst aan opzetten die op de website te vinden zal zijn. Hierin komen dan tevens de planten die niet op voorraad zijn, maar uiteraard wel te leveren zijn, zodat ook die mogelijkheden zichtbaar zijn.
Ik maak de schema's in excel waar ik dan van de planten waar foto's van beschikbaar zijn "JA" aanklikbaar maak, en dit werkt uiteraard ook gewoon netjes. De schema's kopier en plak ik in het word document en dan blijven de linken ook gewoon netjes werken, zoals het hoort. Echter zodra ik het bestand omzet naar een PDF document, verdwijnt de mogelijkheid om op "Ja" te kunnen klikken.
Zie het bestand zelf -> http://www.exoticlife.nl/Assortimentsli ... 202010.pdf
Is dit simpelweg niet mogelijk? Of heeft iemand hier toevallig een handigheidje voor? Als nu iemand mij een mail stuurt betreft de foto's stuur ik ze vaak door naar de webwinkel via marktplaza zodat ze daar de desbetreffende foto's even kunnen bekijken, maar ik heb dat natuurlijk liever vanuit het PDF document zelf. Ik dacht, vraag het eens hier want volgens mij zitten hier best wel wat aardige computerprogramma experten.

Robbin.