Groetjes uit Rotterdam

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

Re: Groetjes uit Rotterdam

Berichtdoor lapalmeraie op 03 aug 2010 20:42

Dat is geen particulier kenteken hoor. Zal wel iets van een minister zijn ofzo. ;)
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor amourath op 03 aug 2010 21:11

lapalmeraie schreef:Dat is geen particulier kenteken hoor. Zal wel iets van een minister zijn ofzo. ;)

Da's van een particuluer die er veel geld voor gegeven heeft (en binnenkort zal vloeken wanneer er een 9 voor moet...) - nummerplaten van ministers beginnen met een A of een P :)
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 03 aug 2010 22:01

amourath schreef:
lapalmeraie schreef:Dat is geen particulier kenteken hoor. Zal wel iets van een minister zijn ofzo. ;)

Da's van een particuluer die er veel geld voor gegeven heeft (en binnenkort zal vloeken wanneer er een 9 voor moet...) - nummerplaten van ministers beginnen met een A of een P :)

Het is in ieder geval een Belg met een groot Feyenoord hart of een Nederlander woonachtig in Belgium en dat doet me deugd :D
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 04 aug 2010 09:36

amourath schreef:

Oh? Weer wat geleerd :D

Het is maar waar je je geld aan wilt uitgeven :?
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor amourath op 04 aug 2010 10:25

lapalmeraie schreef:
amourath schreef:

Oh? Weer wat geleerd :D

Het is maar waar je je geld aan wilt uitgeven :?

Kost véél geld inderdaad: voor 6 karakters betaal je 620€ en voor 5 karakters 874€... daar koop je al een deftige palmboom voor eh!

De nummerplaten zijn één grote grap in België: 2 jaar geleden moesten we nog allemaal nieuwe platen gaan kopen omdat ze moeten reflecteren, nu blijkt dat ministers 2 jaar tijd hebben verspeeld aan de beslissing om de nummerplaat aan te passen naar 7 karakters (er komt een cijfer bij vooraan) en dus kunnen we weer nieuwe platen gaan betalen, en straks komt er waarschijnlijk een Europese richtlijn waardoor we nog eens zullen mogen betalen... hoera!
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 04 aug 2010 10:41

Zo is het overal wel wat hoor. In België is het enkel maar de achterplaat waar het om draait. In Nederland zijn het zowel achter als voor officiële platen. Raak je er één kwijt, ook al is het dus de voorkant, dan moet je ineens nieuwe platen aanvragen, nieuwe papieren e.d. Dan krijgt de auto hetzelfde kenteken maar met zo'n klein "1" ernaast. Ook een kostelijk grapje hoor.
Soms zie je zelfs pechvogels rijden met een "2"...

Maar goed we raken een beetje offtopic :mrgreen:
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor rg14 op 04 aug 2010 12:23

ik heb er wel eens 1 met een "3" zien rijden.
rg14

3 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 04 aug 2010 13:03

Auch, duur grapje :?
Bij een 2 keer zou ik toch maar op zoek gaan naar beter schroeven :lol:
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor Exotic Life op 04 aug 2010 13:31

Een 1, 2 of een 3, particulier of minister maakt eigenlijk allemaal niet uit, het blijft een kentekenplaat waar iedere fanatieke feyenoorder een moord voor zou doen om daarmee in de ronde te mogen rijden.. ;) (FR 010 -> Feyenoord Rotterdam, 010 = netnummer van Rotterdam, maar dit hadden de meeste wel door ondertussen schat ik..)

Zo is er nog een schitterend kentekenplaat, ook een Belgische maar dan een tekst over onze "vrienden" uit de hoofdstad, echter is die foto niet geschikt voor dit forum. :D
Exotic Life

57 bedankjes

Berichtdoor Exotic Life op 04 aug 2010 13:41

wsnbm schreef:waauhaauhauah mooie plaat inderdaad!

Stelling dat wij kakkerlakken zijn klopt wel een beetje he, je komt ze echt overal tegen, zelfs op een palmvrienden forum ! !

Ik zit zelf al jaren op vak T, had graag naar V verhuist dit jaar, vooral vanwege de vaste stoel, ik moet nu 2-wekelijks ruim 2 uur van te voren van huis anders zit ik op de trap :( , maarja me maatjes wilde niet.

Verder een x of 4 per jaar naar uitwedstrijden en als we ons plaatsen meestal 1 a 2 x naar het buitenland.

Dit jaar gaat er geloof ik meer geld in de aanschaf van de palmen zitten :D

Misschien kunnen we een mooie fortunei of wagnerianus bij ons in de spits zetten, zijn ze in ieder geval boom lang :)

Haha klopt, op zich hecht ik ook maar weinige waarde aan het feit dat we kakkerlakken worden genoemd, altijd trouw en overal! Wel grappig om hier een net zo fanatieke feyenoorder tegen te komen, ikzelf ben opgevoed met de feyenoord speen en slabbetje en werd ik als klein jongetje meegesleurd de kuip in, toen des tijd nog naar QQ. Regelrechte feyenoordopvoeding :lol: Over het feit van eerder van huis af voor de vaste stoel, daar heb ik dan niet zo'n problemen mee, ten eerste moet ik nog half uurtje rijden en bezoeken we altijd eerst Varkenoord voordat we naar de wedstrijd gaan. Daarbij, zowel in JJ of in R doe ik zowiezo veel staan gedurende een wedstrijd, zo kan ik me wat meer uiten... :lol: Al snap ik wel als je daar niet zo van ben, en uit Rotterdam zelf moet komen dat wat minder is. In T heb ik eigenlijk nog nooit gezeten/gestaan, ik had voor de finale (de 1wedstrijdfinale) een kaartje voor T, echter mocht dit niet baten helaas. :(

Zelf echter nog nooit naar uitwedstrijden geweest, ik wilde dit jaar de silvercard aanvragen mede om een europees uitduel mee te gaan, echter kwam hier wat tussen. Ben dus positief ingestemd en ervan overtuigd dat we volgend seizoen weer europees spelen dus dan voor de silvercard ga en dan me wedstrijdje meepak ;)

Een fortunei of wagnerianus in de spits zetten is nog een idee :D Al blijf ik hoop houden dat onze leo nog wat uit zijn hoge hoed tovert! ;)
Exotic Life

57 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Even voorstellen?