wsnbm schreef:waauhaauhauah mooie plaat inderdaad!
Stelling dat wij kakkerlakken zijn klopt wel een beetje he, je komt ze echt overal tegen, zelfs op een palmvrienden forum ! !
Ik zit zelf al jaren op vak T, had graag naar V verhuist dit jaar, vooral vanwege de vaste stoel, ik moet nu 2-wekelijks ruim 2 uur van te voren van huis anders zit ik op de trap

, maarja me maatjes wilde niet.
Verder een x of 4 per jaar naar uitwedstrijden en als we ons plaatsen meestal 1 a 2 x naar het buitenland.
Dit jaar gaat er geloof ik meer geld in de aanschaf van de palmen zitten
Misschien kunnen we een mooie fortunei of wagnerianus bij ons in de spits zetten, zijn ze in ieder geval boom lang

Haha klopt, op zich hecht ik ook maar weinige waarde aan het feit dat we kakkerlakken worden genoemd, altijd trouw en overal! Wel grappig om hier een net zo fanatieke feyenoorder tegen te komen, ikzelf ben opgevoed met de feyenoord speen en slabbetje en werd ik als klein jongetje meegesleurd de kuip in, toen des tijd nog naar QQ. Regelrechte feyenoordopvoeding

Over het feit van eerder van huis af voor de vaste stoel, daar heb ik dan niet zo'n problemen mee, ten eerste moet ik nog half uurtje rijden en bezoeken we altijd eerst Varkenoord voordat we naar de wedstrijd gaan. Daarbij, zowel in JJ of in R doe ik zowiezo veel staan gedurende een wedstrijd, zo kan ik me wat meer uiten...

Al snap ik wel als je daar niet zo van ben, en uit Rotterdam zelf moet komen dat wat minder is. In T heb ik eigenlijk nog nooit gezeten/gestaan, ik had voor de finale (de 1wedstrijdfinale) een kaartje voor T, echter mocht dit niet baten helaas.

Zelf echter nog nooit naar uitwedstrijden geweest, ik wilde dit jaar de silvercard aanvragen mede om een europees uitduel mee te gaan, echter kwam hier wat tussen. Ben dus positief ingestemd en ervan overtuigd dat we volgend seizoen weer europees spelen dus dan voor de silvercard ga en dan me wedstrijdje meepak
Een fortunei of wagnerianus in de spits zetten is nog een idee

Al blijf ik hoop houden dat onze leo nog wat uit zijn hoge hoed tovert!