![]() | 112 bedankjes |
![]() | 156 bedankjes |
![]() | 856 bedankjes |
![]() | 193 bedankjes |
jaak schreef:@ amourath:het blad dat ik zelf heb open gerold is niet vervormd maar voelt wat slapper dan de andere bladeren aan.
de nieuwe sigaren komen toch maar op een eigenaardige manier tevoorschijn,misschien omdat de bladeren langer worden dan normaal![]()
afwachten maar![]()
groeten, Jaak
![]() | 3 bedankjes |
![]() | 131 bedankjes |
lapalmeraie schreef:Nee hoor, dat valt wel mee.
Indien je ze er wilt afhalen, in het najaar als reserve bijvoorbeeld, kun je hier zien hoe.![]()
Vrgr
Niek
![]() | 186 bedankjes |
![]() | 57 bedankjes |
Exotic Life schreef:Tot op heden hier nog geen problemen met het gras, en als ik het gras weghaal duidelijk rottings/verteerproces te zien, ruikt overigens niet. Echt een versnelling aan de groei, durf ik niet te zeggen doordat ik nou meer op let lijkt het alsof het sneller groeit. De grond bleef nu wel vochtig door het gras, en dat kreeg ik normaal nooit voor elkaar dus dat is voor mij toch een pluspunt. Mocht de banaan nu binnen 7 dagen weer een blad uitrollen dan heeft het gras wel degelijk nut hier want dat is hier namelijk deze zomer nog niet eerder gebeurd... Ja, mijn Washingtonia groeit sneller als de bananen...![]()
Overigens heb ik het uitgeprobeerd bij een sikkimensis. Ik las in het andere topic dacht ik dat juist Musa basjoo totaal niet van hoge hitte houd wat opgewekt wordt door dit gras? Misschien is dat de reden waarom de Musa basjoo nu bij jullie het blad er enigzins raar uit laat komen...
Robbin
![]() | 3 bedankjes |
rg14 schreef:Exotic Life schreef:Tot op heden hier nog geen problemen met het gras, en als ik het gras weghaal duidelijk rottings/verteerproces te zien, ruikt overigens niet. Echt een versnelling aan de groei, durf ik niet te zeggen doordat ik nou meer op let lijkt het alsof het sneller groeit. De grond bleef nu wel vochtig door het gras, en dat kreeg ik normaal nooit voor elkaar dus dat is voor mij toch een pluspunt. Mocht de banaan nu binnen 7 dagen weer een blad uitrollen dan heeft het gras wel degelijk nut hier want dat is hier namelijk deze zomer nog niet eerder gebeurd... Ja, mijn Washingtonia groeit sneller als de bananen...![]()
Overigens heb ik het uitgeprobeerd bij een sikkimensis. Ik las in het andere topic dacht ik dat juist Musa basjoo totaal niet van hoge hitte houd wat opgewekt wordt door dit gras? Misschien is dat de reden waarom de Musa basjoo nu bij jullie het blad er enigzins raar uit laat komen...
Robbin
bij mij heeft de basjoo nergens last van. het is juist de sikkimensis die zo doet.
![]() | 57 bedankjes |
Keer terug naar Bananen, canna's, strelitzia's, heliconia's en gembers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten