Nieuwe app Iphone

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Nieuwe app Iphone

Berichtdoor Tosaman op 09 mei 2011 19:10

Tja...vroeger hadden wij thuis een zwart/wit televisie, met aan de voorkant vier draaiknoppen: 1 voor Ned.1, 1 voor Ned.2, 1 voor het volume en 1 voor kleurcontrast. Een afstandsbediening bestond nog niet. Degene die dat nu nog in huis heeft staan mag zijn, of haar, hand opsteken.
Vroeger draaide ik lp's en cassettebandjes, tegenwoordig staat alles op hard-disk.
Vroeger...toen zat je in de auto met een plattegrond van een dorp op schoot de weg te zoeken. Dorpen zijn tegenwoordig steden geworden en elke dag komen er nieuwe straten/wegen en er verdwijnen er ook weer evenzoveel.
Ik weet nog dat ik een Nokia 3310 had, dat was hip. Tegenwoordig worden er nog amper gewone gsm gemaakt. Nu loop ik met een htc rond. Het kan verkeren.
En heeeeel vroeger ging men met paard en wagen op visite, tegenwoordig gaat men per auto. Om maar eens een dwarsstraat te noemen.
Ik wil met deze vijf voorbeelden alleen maar de vooruitgang in technologie aangeven. Zonder technologische vooruitgang staan we in economisch opzicht stil.
Oja, ik ben van 1968, en opgegroeid in de jaren '70 en '80. Toen had je nog geen pc's op school, geen gsm's, geen tomtom's en noem maar op. Maar het heeft mijn leven wél vergemakkelijkt als ik het vergelijk met toen.
5-5-2015 lekker naar AC/DC geweest.
Tosaman

16 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 09 mei 2011 19:19

Je kunt het ook ontwikkeling noemen.

Waarom zouden we ergens de weg moeten weten waar je zelden of maar 1x komt?
Vroeger deze ze ook nog de straatverlichting aansteken, weet je hoeveel tijd dat scheelt dat het automatisch gaat :lol:

Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog geen flatscreen heb, ik zal wel 1 van de weinige zijn denk ik :)
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor erna op 09 mei 2011 19:40

wsnbm schreef:Je kunt het ook ontwikkeling noemen.

Waarom zouden we ergens de weg moeten weten waar je zelden of maar 1x komt?
Vroeger deze ze ook nog de straatverlichting aansteken, weet je hoeveel tijd dat scheelt dat het automatisch gaat :lol:

Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog geen flatscreen heb, ik zal wel 1 van de weinige zijn denk ik :)

2, wij hebben er ook geen. :lol: .. enne... ik heb zelfs nog geen gewone GSM ! en gerust dat ik ben ! Als ik weg ben kunnen ze mij tenminste niet vinden ! :lol: :lol: En bij afspraken kom ik gewoon op tijd..

groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor kiwi op 09 mei 2011 20:23

Ik vind het wel grappig! Hoe heet die app en inderdaad komt die ook in android? :lol:
kiwi

33 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 09 mei 2011 20:29

ik denk ook dat het meer voor de leuk is.
Het is gewoon een marketing formule, tegenwoordig verzadigen die nieuwe snufjes zo snel dat het 1 het ander opvolgt.

Met deze truc verlengen ze het product smartphone nog eventjes :)
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor ick op 09 mei 2011 20:34

Ik hoor hier blijkbaar bij de weinigen, maar ik ben toch wel echt heel blij met al die apparatuur... zonder zou ik mijn werk niet kunnen doen en zou ik vrijwel geen tijd meer overhebben voor mijn plantjes...
Nu moet ik er wel eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik ooit aan de kunstacademie ben gaan studeren omdat ik vooral NIET met computers wilde werken... Nou, dat heeft bij elkaar 2 jaar geduurd en toen ben ik schoorvoetend begonnen te werken met een computer, omdat ik zag dat 'zo'n ding' toch wel bepaalde mogelijkheden biedt. Inmiddels kan mijn werk bijna niet meer bestaan zonder computers -ik heb er 3 :oops:, en dan natuurlijk nog een iPhone, waar ik ook al heel blij mee ben-. Ik zit er niet de hele dag mee te msn'en/twitteren of facebooken, sterker: ik heb daar geen accounts.
Maar als werktuigen hebben deze apparaten mijn leven toch aanzienlijk gerieflijker gemaakt, moet ik zeggen.

zo, dit ter verdediging van de vooruitgang ;)

groet, rick
ick

71 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 09 mei 2011 21:42

Ik zit er eigenlijk al een tijdje aan te denken om een palmvrienden hyves aan te maken ;)
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor plasta op 09 mei 2011 21:47

Ik ben ook blij met de vooruitgang, anders zaten we nu niet hier op het forum toch.
Iets specifieker ben ik echter geen voorstander van de gesloten apple-wereld, dus hier geen enkel i-apparaat in huis.
Ik loop sinds de nokia n70 rond met een smartphone.
Voor android mag de app. wel uitgebreid komen ;)

Raymond
plasta

146 bedankjes

Berichtdoor amourath op 09 mei 2011 23:41

Ho let op, ik ben wel voor de vooruitgang hoor, maar ik weiger daar slaaf van te worden/zijn. Als ik zie dat sommige mensen niet op vakantie kunnen gaan zonder hun laptop, persé hun iPad mee moeten hebben op het vliegtuig en als eerste het paswoord van de wifi vragen op hotel... sja, ik vind dat zielig. Als ik op vakantie ga interesseert me dat allemaal niet.
Ik ken die apparaten genoeg en ik werk zelfs in de softwaresector dus ik verdien er mijn boterham mee, maar ze doen me dus niks. Ik snap die hele i-hype ook niet, dat is marketing van de bovenste plank en iedereen wil dat omdat het hip is (en zodra ze zo'n door i-ding hebben moeten ze dat verdedigen want het heeft wél veel geld gekost hoor ;) )

@ wsnbm: het gaat niet over 'de weg weten' an sich maar over geheugentraining. Ik gebruik nooit een GPS en als wij ergens naartoe zijn gereden, kan ik perfect op geheugen terug naar huis. Mijn vriend echter volgt gewoon de GPS en heeft geen idee van waar we zitten of hoe zich te oriënteren. Niet nodig? Misschien niet, maar als het ding plots crasht in het centrum van Nice is een goed geheugen wel erg praktisch hoor ;) Been there, done that :mrgreen:
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 10 mei 2011 08:56

Dit zal de app zijn zeker?

Kwam bij het opzoeken ook dit nog tegen. ;)

Al "internettend" door de tuin :roll:

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips