Omdat het niet altijd over palmen moeten gaan (tot opluchting van m'n nabije omgeving

Zoals jullie weten ben ik pas verhuisd.
Mijn nieuwe huis is volledig omringd door tuin, nu vooral nog met gras met enkele grote bomen.
Het geheel is afgebakend met Bekaertdraad. Voldoende potentieel dus.

Er is geen parkeerplaats voorzien naast het huis. We moeten dus steeds heel de achtertuin doorbanjeren, van hek tot deur toch zo'n 27m die op sommige plekken redelijk modderig begint te worden. Er liggen nu wel her en der van die houten staptegels maar daar komt de modder dwars doorheen.
Daarom wil ik een soort oprit aanleggen waardoor we naast het huis kunnen parkeren. Zeker in deze natte/barre tijden ideaal. Het hek ga ik zelf maken uit hout. Maar nu nog bedenken hoe ik een eenvoudig pad kan maken. Op een goedkope manier want er zijn nog véél plannen

Eerst dacht ik aan twee rijsporen in grind. Maar ik las vandaag ook iets over profieltegels die je op het gras kunt leggen. Die tweede oplossing lijkt me ideaal maar ook te duur (?)

De buren rijden trouwens gewoon zo over het gras en daar ziet het gazon er nog redelijk uit...
Tips, een idee, bedenking... alles is welkom! Wees creatief en denk aan 't budget

Tnx!
Niek