Uitstap Canna banana zondag 6 mei om 13u

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: Uitstap Canna banana zondag 6 mei om 13u

Berichtdoor veronique op 07 mei 2012 17:48

Wij moesten ook vroegtijdig vertrekken maar toch hebben we genoten van de leuke bijeenkomst,veel plantjes mee naar huis genomen en toch een paar babbeltjes geslagen. :D
veronique

62 bedankjes

Berichtdoor Olie1605 op 07 mei 2012 19:29

lapalmeraie schreef:Had jij nog plaats over dan in de tuin? :lol:

Neen maar anders kom ik het bij u zwieren hé, zo een oppervlakte gij Niek (a)
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 07 mei 2012 22:08

:welkom:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor JmC4c op 07 mei 2012 23:25

Ja,Niek. Ik kon gelukkig toch mee voor de terugweg ondanks de stampvolgeladen auto van U :lol:.
Ik herinner me nog de mensen aan het verkeerslicht, die keken eerst van verbazing en begonnen erna met ons te lachen :tong:.
Veel plezier, veel bijgeleerd, veel plantjes gekocht en een mooie rit tussen de bamboe gehad. Ik was die avond één van de gelukkigste mensen toen ik thuiskwam :happy_thai:

Aangekochte plantjes zie link van de tuin hieronder ;)
JmC4c
Bedrijven

502 bedankjes

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 08 mei 2012 06:53

:lol: :lol: @Niek & J-M :mrgreen: Een bekende situatie, blijkbaar nog wat klein spul gaan halen zie ik... :thumb_up:

Het was inderdaad weer een super leuke dag, veel lol gehad en weer nieuwe plantjes ! :D Ook weer wat nieuwe mensen leren kennen maar lang niet iedereen kunnen spreken, ma da komt nog wel ;)
Wij zijn achteraf nog afgezakt naar Exotica, Ro zat er al een tijdje voor ons en jaja, heeft die weer een dikke vette armata gekocht op de parking :thumb_up: Moet die nog eens terug komen met een vrachtwagen :?: :tong:
Op de parking bij C-B was het weer een heen en weer geloop en nog voor ik mijn auto leeg had gekregen zat die alweer vol met ander spul (a)
Echt een gezellige bende alweer en het was ook goed voorbereid met veel drank en snacks ! :thumb_up: Waarvoor ook mijn dank aan alle organisators en natuurlijk ook Guus & Nadia :!: :thai: :thai:
Op naar de volgende... :happy_thai:
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Berichtdoor TropiRo op 08 mei 2012 20:19

Het was een zeer leuke en drukke dag afgelopen zondag. Ik was eerst nog langs Hugo om een paar planten te brengen en daarna langs Europalms waar ik het niet kon laten om een paar planten mee te nemen later verscheen daar ook Chris, Niek, JM en Jan maar ze waren net te laat, ik had de mooiste exemplaren :D .

Om 13:04 kwamen wij erachter dat wij te laat waren voor de meeting en toen wij aankwamen was de ruilhandel al druk bezig.
Snel de auto uit laden om erachter te komen dat ik meer planten en spullen meekreeg dat ik mee had en op gerekend had, vooral de Chamaerops van Olie was vele malen groter dan ik had verwacht.
Buiten en binnen veel nieuwe gezichten gezien en met de bekenden goed kunnen bijpraten. Was ook voor het eerst dat alle moderators en beheerders aanwezig waren op een meeting en het duurde ook niet lang voordat wij van Dieke op de foto moesten.

Na Canna-banana nog verder naar Exotica om eens te kijken of ze daar nog leuk spul hadden en daar ging ik ook niet weg met lege handen, nog een kado van Guido gehad een Musa zaifui sp nov en kon het niet laten om een hele en hele kleine B. armata te kopen waarvoor ik nog terug moet om op te halen, hij paste net niet in de auto :roll: .

Kortom een super geslaagde dag, Guus en Nadia bedankt voor het openstellen van jullie winkel en siertuin.

Gr, Ro
Boompje groot, plantertje dood.

www.myfernshop.com
TropiRo

112 bedankjes

Berichtdoor Olie1605 op 08 mei 2012 21:02

Haha een Brahea'tje noemt hij dat :roll: :fluiten: Zorg maar voor een grote oplegger met kraan :D
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor TropiRo op 08 mei 2012 21:04

Tis toch een kleintje?? het is de pot die hem zo groot maakt... :roll:
Boompje groot, plantertje dood.

www.myfernshop.com
TropiRo

112 bedankjes

Berichtdoor Esther op 08 mei 2012 22:28

Het was een leuke en gezellige bijeenkomst :thumb_up: Guus en Nadia bedankt!
We zijn na afloop nog naar Exotica gereden (we waren niet de enige :D ) en ook hier wat plantjes meegenomen.

Afbeelding
Esther

93 bedankjes

Berichtdoor Olie1605 op 08 mei 2012 23:03

TropiRo schreef:Tis toch een kleintje?? het is de pot die hem zo groot maakt... :roll:

In vergelijking met zijn ouders waarschijnlijk wel ja :)
Olie1605

55 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties