Het was een zeer leuke en drukke dag afgelopen zondag. Ik was eerst nog langs Hugo om een paar planten te brengen en daarna langs Europalms waar ik het niet kon laten om een paar planten mee te nemen later verscheen daar ook Chris, Niek, JM en Jan maar ze waren net te laat, ik had de mooiste exemplaren

.
Om 13:04 kwamen wij erachter dat wij te laat waren voor de meeting en toen wij aankwamen was de ruilhandel al druk bezig.
Snel de auto uit laden om erachter te komen dat ik meer planten en spullen meekreeg dat ik mee had en op gerekend had, vooral de Chamaerops van Olie was vele malen groter dan ik had verwacht.
Buiten en binnen veel nieuwe gezichten gezien en met de bekenden goed kunnen bijpraten. Was ook voor het eerst dat alle moderators en beheerders aanwezig waren op een meeting en het duurde ook niet lang voordat wij van Dieke op de foto moesten.
Na Canna-banana nog verder naar Exotica om eens te kijken of ze daar nog leuk spul hadden en daar ging ik ook niet weg met lege handen, nog een kado van Guido gehad een Musa zaifui sp nov en kon het niet laten om een hele en hele kleine B. armata te kopen waarvoor ik nog terug moet om op te halen, hij paste net niet in de auto

.
Kortom een super geslaagde dag, Guus en Nadia bedankt voor het openstellen van jullie winkel en siertuin.
Gr, Ro